Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

pe cand un medic pediatru pe forum?

Recommended Posts

• Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Pentru ca un pediatru sa raspunda, trebuie sa fie un asemenea medic dispus sa faca acest lucru, adica sa fie cineva care sa vrea sa sacrifice si timp si energie si nu numai.....

Pana cand dorinta ta va fi un fapt real, cred ca poti sa intrebi aici ce doresti sa afli si vei primi raspunsuri.

Chiar daca raspunsurile nu vin de la un medic pediatru, sunt multi medici pe forum care te pot ajuta cu un sfat avizat sau, daca situatia le depaseste competenta, te pot indruma acolo unde vei putea fi ajutata cel mai bine.

Cu stima,

Singur, DARAEL

Ratacitor prin Lume

http://www.geocities.com/dara2el/

Ajutati-l pe Mihaita!id="Book Antiqua">id="red">

“A te invinge pe tine insuti este prima si cea mai frumoasa dintre toate victoriile.“ DEMOCRIT

Distribuie pe alte site-uri

Buna intrebare april.De exemplu am si eu nevoie acum de un sfat urgent.De la cine-l pot primi? Dupa mai multe raceli repetate , doctorul mi-a dat pt fetita mea de 3 ani un vaccin imunitar care se da pe cale bucala timp de 1 luna LANTIGEN B.Acum fata mi-a racit iarasi, adica in timpul tratamentului cu Lantigen.Am fost la un alt doctor cu ea, ca nu mai stiu, unde si incotro sa o apuc, mi-a dat un nou tratament dar nu mai stiu daca ii mai pot da incontinuare Lantingen.Pot sa-i dau in timpul tratamentului cu antibiotic mai exact Keflex, Lantigenul, sau trebuie sa-l stopez?

Va pupa Roxana si [copil]Raluca

Vad ca ceri un sfat urgent......

Asa ca am un raspuns rapid pentru tine: este bine sa intrerupi tratamentul actual cu Lantigen si sa urmezi doar cel cu antibiotic. Cred ca este suficient (impreuna cu antitermicele sau alte medicamente recomandate de medicul care a consultat fetita !!!) pentru ca ingerasul sa se vindece – parerea mea.