Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

• ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

Intrebare!

acai24

Recommended Posts

Ce mai faceti? Eu am cam lipsit in ultima vreme, imi fac "mea culpa". Voi ce mai faceti? Sper din tot sufletul ca bine. As avea si eu o mica problemuta; eu termin in iulie anul asta faculatatea iar de pe 1 august 2005 ma angajez. As vrea sa stiu cat ar trebui sa lucrez ca sa ma incadrez in legea 119/2000 referitaore la concediul de maternitate si indemnizatia aferenta. AH sorry am uitat sa va zic ca vreau un bebe( atat eu cat si sotul meu), cred ca v-ati prins. Eu auzisem ceva de genul ca ar trebui sa am 1 an consecutiv pe cartea de munca si salariul minim pe economie ca dupa ce nasc sa stau 2 ani acasica si sa primesc 85% din salariul mediu pe economie adica ceva de genul 8 milioane. Voi ce stiti despre asta?Va rog sa ma luminati![pup]Multam mult anticipat!
Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Legea de care spui este 19, nu 119.

Pentru a putea sa beneficiezi de CIC trebuie ca la data nasterii copilului sa ai 10 luni din ultimele 12 de stagiu de cotizare. Deci trebuie sa lucrezi cel putin 10 luni.

Cristina si [zana] Alexandra (30.09.2004)id="violet">[foto]

Multam mult de raspuns! As mai vrea sa stiu conteaza salariul trecut in cartea de munca; in functie de el se calculeaza indemnizatia? sau trebuie sa ai salariul minim pe economie si iti calculeaza in functie de salariul mediu pe economie.[pup]

Pai daca termini facultatea la zi si fara repetir de ani :), ai putea sa nasti imediat ce-ti iei licenta! Ca perioada studiilor se considera vechime.