Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

• ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

unde as putea sa fac determinarile hormonale

Recommended Posts

buna,

Cum, am mai spus de doua luni nu am mai avut menstruatie si am inteles ca trebuie sa ajung la un endocrinolog pentru determinarile hormonale si la ginecolog.problema este ca sunt studenta in bucuresti intr-adevar, dar sunt din provincie originara si deci nu am aici medic de familie si nici nu stiu unde sa ma duc.

imi puteti recomanda va rog un centru in care sa imi fac determinarile hormonale, eventual un medic ginecolog bun care sa se uite pe analize si sa descopere cauza.Nu este vorba de sarcina.

Nu stiu daca amenoreea are insa cauze hormonale pentru ca am slabit in ultimele 4 luni cam 5 kilograme (nu ca as fi cautat asta, nu am urmat nici o cura dar am ajuns la 44 kg la o inaltime de 161) dar acest lucru s-a datorat in primul rand cred stilului de viata (facultate si alte activitati care nu imi ofereau aproape deloc timp liber, poftei de mancare scazute dar si stresului).

multumesc anticipat

Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 1
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Pai probabil va trebui sa apelezi la un cab>particular.Sora mea este in aceeasi situatie ca si tine a mers la endocrinolog la pol. unde apartine si i-a dat trimitere la Medicover pentru det. hormonale.Nu stiu cum e acolo ca nu a ajuns inca ca e cu programare si dureaza mai mult pana ii programeaza pe cei cu trimiteri ca sunt gratuite analizele dar la cei cu plata se fac atunci pe loc.Nu stiu daca la Parhon te primeste fara trimitere ca acolo sunt si medici buni dr.Ileana Marinescu de ex.dar poate mai aflam de la alte fete care stiu.

andreeat