lorielena Publicat Decembrie 20, 2005 Raport Distribuie Publicat Decembrie 20, 2005 M-am gandit ca daca as posta pe forum problema cu care ma confrunt din iulie anul acesta as putea gasi un raspuns la ea. Poate ati avut probleme similare sau macar ati mai auzit despre si ma puteti ajuta. Am 22 de ani, sunt studenta si din vara,dupa sesiune ma confrunt cu niste stari de oboseala, ameteala de care nu reusesc sa mai scap. Am facut multe analize printre care ochi,inima(totul normal);endocrine( mi s-a descoperit o mica gusa pt care iau euthyrox100);analize la sange(in vara calciul era la limita;am facut f mult tratament cu calciu,magneziu,vitamina D,am facut si calciu injectabil intramuscular vreo 10 fiole timp de 5 zile;in noiembrie cand mi-am reluat analizele calciul mi-a iesit bun 10.1 mg/dl, fosforul mi-a iesit sub limita 2.24 mg/dl, wbc 6.4*1000/ul, hgb(hemoglobina) 13.5,hct 39.1, crea 0.57), si la coloana in partea de sus mi-am facut o radiografie si a iesit coloana cu tendinta de cifoza( din cauza invatatului-am luat 7 zile movalis). Ca tratament am mai luat ferogradumet, mi s-a recomnadat pt starile de slabiciune. Pe langa ameteala,amortirea si racirea degetelor de la maini(mi s-a intamplat sa-mi amorteasca si un picior de la genunchi in jos-dreptul, de 2 ori), mai resimt transpiratii ale mainilor, palpitatii. Cand am emotii ma pierd f repede, si nu pot sa ma mai concentrez si ma ia cu rau(asta in ultima perioada;sunt intr-adevar o fire mai emotiva, mai sensibila, dar reuseam sa ma stapanesc) Ma obosesc agitatia, zgomotele tot din vara(cand mi se face rau, mai fac si atacuri de panica din cauza ca ma sperii, sunt f nelinistita pt ca toata lumea imi spune ca la varsta mea n-ar trebui sa ma astfel de probleme si atunci cu toate analizele facute ma gandesc ca poate am ceva grav care nu a fost depistat). La cursuri nu mai am rabdare, parca nu pot sa mai tin pasul cu ce se spune acolo, imi obosesc ochii, mintea imediat. Am avut o perioada(2-3 saptamani) in care mi-a f