Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

• ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

Cum se raporteaza la Sanatate?

katty

Recommended Posts

Am si eu doua intrebari referitoare la noile norme de raportare la Casa de Asigurari de Sanatate.

1. Daca am o firma in sect. 3, unde sunt 15 angajati care sunt inscrisi la CASMB, unul care este inscris la OPSNAJ(ARMATA), si unul care e inscris la CAS Ilfov, unde platesc contributia de sanatate si unde trimit listele nominale de asigurati ? Se fac separat fata de ceilalti sau se raporteaza la CASMB?

2. Daca am si angajati care zic ca nu sunt inscrisi la medici de familie cum se procedeaza?

Noi am platit pana acum numai la FASS Trezorerie sect. 3 (6,5%, 7% si mai nou si 0,75%).

De-acum incolo unde platesc, ptr. 15 la CASMB, ptr. unu la OPSNAj, ptr. unul la Suceava etc.

Va multumesc,

Catalina & Andrei (3ani si jumatate)

[cheers]

"Imaginatia este mai importanta decat eruditia..."

(Einstein)

Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Pt listele nominale vei folosi 2 programe:

-programul care se gaseste pe site-ul CASMB, in care vei introduce toti salariatii din Bucuresti(si selectezi CASMB) si pe cel din Ilfov (unde selectezi CAS Ilfov). Din acest program listezi 2 liste: una pt CASMB si una pt CAS Ilfov, pe care le vei depune la fiecare in parte;

-programul pe care il gasesti pe site-ul OPSNAJ, din care vei lista raportarea pt OPSNAJ (atentie, ca acestia solicita pe langa liste si disketa copia OP-ului 6,5%

De platit platesti intr-un cont unic toata contributia de 7%, respectiv RO53TREZ7032620050301XXX si in alt cont pe cea de 6,5%, adica RO61TREZ7032621050301XXX.