Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Concediu medical

andira

Recommended Posts

Buna,

Am si eu niste intrebari, poate ma ajuta cineva (sper sa nu vi se para puerile)[:I]: din cate stiu, o persoana poate beneficia pe an de 90 de zile de concediu medical pe an, dupa care Comisa de Expertiza poate prelungi cu inca 180 zile. E corect?

Situatia mea: sunt in medical din 10 feb, gravida in 29 de saptamani.

As vrea sa raman in medical pana la expirarea celor 90 zile, adica 10-12 mai, si apoi sa intru in prenatal pt inca 2-3 saptamani cate voi mai avea pana la nastere.

Nu ma avantajeaza deloc material sa intru mai devreme in prenatal, pentru ca asta inseamna sa ma intorc mai devreme la servici. Acum, concediul medical imi este emis cu 100% la plata salariului.

Insa medicul de familie a venit cu minunata idee ca de la 1 aprilie sa ma bage in prenatal. Nici nu-mi raman 42 de zile pt postnatal.

El zice ca ca nu mai imi poate da concediu medical dupa 45 zile.

Nu e vorba totusi de 90 zile?

Pot sa stau in medical fara sa intru in prenatal pana la expirarea celor 90 zile?

Inca ceva: daca se plateste concediul medical 100%, nu ar trebui sa iau cumva mai mult la salariu, avand in vedere ca nu se opresc asigurarile de sanatate? Puteti sa-mi spuneti cum se calculeaza salariul in cazul meu?

Va multumesc![flo]

Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Pai dupa cate stiu eu medicalul nu se plateste 100% numai in cazuri grave(tbc, sida ,hepatita, urgente medico chirurgicale( primele 3 zile)ci numai 75%.

Dupa parerea mea ai putea sa ti iei concediu de risc maternal inainte de a intra in prenatal daca se considera ca exista riscuri pentru tine sau bebe

Eu sunt la urgente medico-chirurgicale.

Concediu de risc maternal nu intrs in discutie, la el trebuie constatat ca locul de munca prezinta conditii de risc pt sarcina, si trebuie facuta dovada ca angajatorul nu poate sa imi ofere alt post, din cauza asta.