Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Medicamentele din aloe vera

Recommended Posts

Buna mamici!

Am si eu o intrebare pt cele care stiu de medicamentele naturiste pe baza de aloe vera. Cat de bune sunt ,mai ales pt un copil de 2 ani? Dau rezultate mai bune decat cele din farmacii?Ati dat copiilor vostri asa ceva?

Va pun aceasta intrebare ca 3 dr-i pe care i-am consultat [in particular], ma intreaba daca nu vreau sa incerc si un produs pe baza de aloe pt copil .Mi s-aintamplat de 3 ori si la dermatologie si la O.R.L si astazi la pediatrie .Sunt medici de la diferite clinici .Este un mod de afacere ,sau pur si simplu sunt produsele atat de bune?

Claudia[vampa]si puiul ei Tomita[poc]

Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 24
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Pai in primul rand tratamentul pentru ce e ? sotul meu a luat pentru stomac (inceput de ulcer) si au fost prea puternice.... am mai auzit pareri cum ca ar atenua de fapt simptomele sau ar stopa evolutia bolii dar nu o trateaza.

Noi folosim cu succes lotiunea pt uz extern de la Aloe Vera si suntem foarte multumiti de ea.

Melania [fetita](14.01.20050 si mama

[bum]http://photos.yahoo.com/cofratu

I-am facut testul nazal si are stafilococul pneumoniae .Are 2 ani si acest stafilococ este sensibil la 2 antibiotice care nu are voie sa le ia pt ca este prea mic pt ele .Am consultat un medic pediatru de la o clinica si mi-a propus un tratament pe baza de propolis , laptisor de matca si aloe vera .Eu i l-as cumpara dar nu stiu cat si-ar face efectul la problema care o are copilul .Dr ne-a asigurat ca intr-o luna , cu acest tratament ar trebui sa nu mai aiba acest stafilococ .

Claudia daca e la recomandarea medicului de ce sa nu i-l dai ? mai ales ca e naturist !rau nu cred ca are cum sa-i faca. Parerea mea e sa incerci.

Alinutza id="red">la ce ai folosit lotiunea pt uz extern de la Aloe Vera ?de ai constatat ca nu e de folos ?daca nu sunt indiscreta ?

Melania[fetita] (14.01.2005) si mama