Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

• ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

Cat e de importanta vechimea?

mira_m

Recommended Posts

Sau mai bine zis continuitatea pe cartea de munca. Eu am iesit din CIC si din motive obiective (sunt profesor)imi voi relua actiivtatea in luna septembrie.

Ca sa nu am intrerupere pe cartea de munca voi incheia un contract de asigurare. Mai am varianta de a-mi plati contributia angajandu-ma doar scriptic, la o firma.

Dar cat e de importanta aceasta continuitate sau pot lejer sa fac intrerupere patru luni, din moment ce nu peste mult timp vom avea un alt sistem de pensii.id="green">

Don't talk unless you can improve the silence!id="orange">

Mamiid="red">id="size4"> [indecis]& minunea meaid="orange">id="size4"> [ispita] ( mai 2004)id="green">id="size4"> [RO]

Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Mira,

In invatatmant vechimea neintrerupta e importanta, pentru ca se platesc tot felul de sporuri in functie de vechime, inclusiv sporul de vechime. La firmele private nu se tine cont e aceasta vechime, ci doar la pensie, dar in invatamant da...asa ca daca ai de gand sa ramai tot in sistem incearca sa ai continuitate.

Bafta,

Gabriela si baietii

Gaby, eu ma refeream strict la vechimea in munca, fiindca in invatamant nu am cum sa am din moment ce am intrat in CIC.

Ma intereseaza sa vad ce avantaje am daca imi platesc contributia pentru a nu face intrerupere (in invatamant din pacate am intrerupere, nu mai am ce sa fac)!

Multumesc, oricum!id="green">

Mamiid="red">id="size4"> [indecis]& minunea meaid="orange">id="size4"> [ispita] ( mai 2004)id="green">id="size4"> [RO]