Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

• ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

Chestionar - perceptia romanilor despre integrare

Recommended Posts

Dragi membrii ai forumului,

Va urmaresc de multa vreme si desi nu sunt un membru activ, citesc aproape zilnic postarile voastre. Sunt studenta la o universitate americana si impreuna cu un profesor fac un studiu legat de perceptia romanilor despre integrarea in Uniunea Europeana. In acet sens, am interdievat aproximativ 400 de persoane in decurs de cateva saptamani. V-as fi foarte recunoscatoare daca ati putea sa completati si dumeavoastra acest chestionar, intrucat cu cat am mai multe chestionare completate, cu atat voi putea sa scriu a lucrare mai buna. Chestionarele sunt anonime. Intrucat n-am stiut cum sa atasez documentul (word), am pus chestionarul intr-o pagina de web. Il puteti accesa aici:

http://itech.dickinson.edu/wiki/index.php/Chestionar

Puteti sa-l copiati intr-un document word si dupa ce inregistrati raspunsurile il puteti posta pe forum sau il puteti trimite la emma_ver@yahoo.com sau pe PM. Daca doriti, va pot trimite documentul prin email. Va multumesc foarte mult pentru ajutor. [floare3]

Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul răspuns
  • Administrators

Emma, un chestionar nu se face chiar asa de simplu pe aceasta comunitate.

In semn de respect, noi te rugam sa te prezinti si sa ne spui mai multe despre actiunea ta.

Daca sondajul propus de tine nu are scopuri comerciale, am dori sa prezizei acestlucru - foarte ferm.

Iti mai cerem sa dai aknowledgement la acest site ca sursa a sondajului tau.

Daca aceste conditii nu sunt respectate - sondajul tau ar fi ilegal.