Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

chestionar-comportamentul mamei fata de sugar

Recommended Posts

Buna, mamici !

Intre plimbarile cu mira, fetita mea , si treburile casei imi pregatesc si lucrarea de master, ca de, noi mamicile trebuie sa fim full option. Am noroc ca mi-am ales o tema frumoasa si de actualitate pentru mine “ Comportamentul mamei fata de sugar” , sunt medic rezident specialitatea Sanatate Publica. Ma intereseaza sa vad cum isi ingrijeste mama copilul mic , cat si cum l-a alaptat, cand a inceput diversificarea, de cine a fost influentata…ptr asta am facut un chestionar , iar ulterior voi face o analiza a datelor sa vad in ce masura mamicile se comporta “ ca la carte”. Ptr ca am nevoie de vreo 100 de chestionare , si chiar cu cele facute in parc tot sunt in urma, v-as ruga mult sa va uitati si pe chestionaru meu si cand aveti timp sa-l completati. Ptr mamicile care vor sa ma ajute chestionaru poate fi gasit la adresa http://84.234.98.156/gps/dara/chestionar.doc, si ptr ca n-am reusit sa-l fac online, v-as ruga mult, mult dupa ce-l completati sa-l trimiteti pe adresa mea ramcodresi@yahoo.com . Sunt deschisa la orice comentariu sau sugestie pe marginea chestionarului .

Multumiri o mie, pupici si sanatate multa la puiuti.

PS- in casutele galbene treceti nr raspunsului ales sau orice comentariu referitor la intreabare.

Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 18
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Vezi ca este o virgula in coada adresei, de aceea nu merge linkul cind apesi pe el. Am descarcat chestionarul, ma uit acum pe el.

Deci adresa este fara virgula din coada, adica asa http://84.234.98.156/gps/dara/chestionar.doc

Edit: Gata, completat si trimis. Succes.

Gabitzaid="blue"> si nazdravanul [bonjovi] Andrei-Stefanid="blue"> (25.05.05)

Andrei 0-5luni | Andrei 6-10luni | Andrei 11-12luni | Poze noi cu maimutzica [:D]

id="size1">