miraelena Publicat Septembrie 7, 2006 Raport Distribuie Publicat Septembrie 7, 2006 Buna, mamici ! Intre plimbarile cu mira, fetita mea , si treburile casei imi pregatesc si lucrarea de master, ca de, noi mamicile trebuie sa fim full option. Am noroc ca mi-am ales o tema frumoasa si de actualitate pentru mine “ Comportamentul mamei fata de sugar” , sunt medic rezident specialitatea Sanatate Publica. Ma intereseaza sa vad cum isi ingrijeste mama copilul mic , cat si cum l-a alaptat, cand a inceput diversificarea, de cine a fost influentata…ptr asta am facut un chestionar , iar ulterior voi face o analiza a datelor sa vad in ce masura mamicile se comporta “ ca la carte”. Ptr ca am nevoie de vreo 100 de chestionare , si chiar cu cele facute in parc tot sunt in urma, v-as ruga mult sa va uitati si pe chestionaru meu si cand aveti timp sa-l completati. Ptr mamicile care vor sa ma ajute chestionaru poate fi gasit la adresa http://84.234.98.156/gps/dara/chestionar.doc, si ptr ca n-am reusit sa-l fac online, v-as ruga mult, mult dupa ce-l completati sa-l trimiteti pe adresa mea ramcodresi@yahoo.com . Sunt deschisa la orice comentariu sau sugestie pe marginea chestionarului . Multumiri o mie, pupici si sanatate multa la puiuti. PS- in casutele galbene treceti nr raspunsului ales sau orice comentariu referitor la intreabare. Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cerasela67 Postat Septembrie 8, 2006 Raport Distribuie Postat Septembrie 8, 2006 Cu multa placere vreau sa te ajut insa la mine nu merge link-ul dat de tine. Ce sa fac? Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresionut Postat Septembrie 8, 2006 Raport Distribuie Postat Septembrie 8, 2006 Nici la noi nu merge.....arunca din nou un ochi sa vezi daca e scris corect Alina[vampa] si printul Rares[sofer] Pozele noastre Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...