podarescu Publicat Decembrie 3, 2006 Raport Distribuie Publicat Decembrie 3, 2006 Va rog din suflet sa ma ajutati cu un sfat sau cu o idee. Imi trebuie un loc de munca.Am doi copii, fetita de opt ani si baietel de trei ani, sotul meu are un salariu mic si nu ne descurcam. Chiar nu stiu cum vom trece sarbatorile. Anul trecut am terminat Scoala sanitara Carol Davila, iar acum sunt studenta primul an la management.Pentru un post de asistenta medicala in spit. Sf. Pantelimon se dau 1000 euro, iar eu nu am.Unde credeti ca as putea merge. Va rog sa-mi scrieti. Mi-a scris cineva de aici sa incerc la firmele cu prod. farmaceutice, dar nu am nici-o adresa.Voi, ce ziceti. Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Androix Postat Decembrie 3, 2006 Raport Distribuie Postat Decembrie 3, 2006 La clinici si cabinete particulare ai incercat? Sau si acolo tot cu spaga se intra? Pentru companii famraceutice nu-ti trebuie ncii o adresa, vedeam un material al tv zilele trecute cum ca anunturile lor de oferte de munca sunt cele mai numeroase si intrec toate celelalte domenii. Asa ca ia un ziar sau sapa pe ejobs.ro sau bestjobs.ro si e imposibil sa nu gasesti ceva in sensul asta. Andreea [gravi] mamica lui [copil] Filip Stefan bb2[fetita] Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
podarescu Postat Decembrie 3, 2006 Autor Raport Distribuie Postat Decembrie 3, 2006 Am fost la un ca.particular pe Sos. Iancului si salariul era de 4 milioane, dar hai sa zic ca as fi acceptat si asa avand in vedere ca era program de 5 ore, insa trebuia sa lucrez numai pe calculator. Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...