alexxia Publicat Decembrie 29, 2006 Raport Distribuie Publicat Decembrie 29, 2006 Am o problema , fetita mea de 3 luni care a facut febra 38,1 si refuza mancarea. Am dat telefon la Salvare si dupa ce am asteptat o ora , sa imi preia cineva apelul, respectiva "doamna" mi-a vorbit intr-un sictir total in final inchizandu-mi telefonul in nas. As vrea sa stiu unde si cum o pot reclama. Alexxia [iepu] Ruty ( 25.07.2001 ) si [fetita] Thea ( 28.09.2006 ) ______________________________________________________ "Poti fi increzator in ziua de maine daca umbli astazi cu Dumnezeu!" ______________________________________________________ PERLELE RUTICAIid="red"> RUTY SI THEA AU PAGINUTAid="red"> POZEid="red"> Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freia Postat Decembrie 29, 2006 Raport Distribuie Postat Decembrie 29, 2006 daca ai sunat la 112 si una din operatoare ti-a vb pe un limbaj neadecvat poti face o reclamatie la STS si la Ministerul Telecomunicatiilor. Ei se ocupa de acest serviciu in asensul ca unul la cerut si altul l-a implementat si il supervizeaza. Daca poti sa imi dai si imi un input la evolutia acestui caz ti-as ramane indatorata. merci, Freia si [copil] http://b3.lilypie.com/ULO3p3/.png"]Alexa Terapia pentru Ema pe DCid="size1">id="navy"> Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.