Medeea76 Publicat Ianuarie 8, 2007 Raport Distribuie Publicat Ianuarie 8, 2007 Doctorita Culcerid="red"> i-a prescris fetitei mele astazi un sirop pe baza de propolis... Propolisul poate avea aceleasi efecte negative ca si mierea, in cazul in care e administrat copiilor sub un an? Ma gandesc totusi ca e un medic bun... Medeea, mamica de bebe Tea - 17 iulie 2006 Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
energy Postat Ianuarie 8, 2007 Raport Distribuie Postat Ianuarie 8, 2007 stai asa. eu nu sunt medic, deci parere care nu e de specialitate (ce mi s-a spus din partea pediatrului nostru): propolisul e mult mai alergen decat mierea ( care si aia, poate fi impartita pe caprarii, aia de tei care e puternica alergena, aia poliflora sau aia de salcam, etc), deci nu se da la copilasi micuti (sa zicem sub 4-5 ani) pe de alta parte daca e vorba de d-na dr. CULCER (nu Clucer) de la spitalul Universitar, cred ca isi cunoste bine meseria, mi se pare o persoana care stie ce face si ce prescrie, despre miere si propolis nu am discutat insa cu domnia sa. cam atat stiu despre subiect, daca te poate ajuta cu ceva. De mica am fost silita sa-mi intrerup educatia ca sa merg la scoala. Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Medeea76 Postat Ianuarie 8, 2007 Autor Raport Distribuie Postat Ianuarie 8, 2007 Scuze, Culcerid="red">, am operat modificarea. Eu am inteles ca e sefa sectiei de neonatologie de la Municipal, am inteles eu gresit? Are cabinetul undeva pe langa Bucur Obor, pentru identificare... Medeea, mamica de bebe Tea - 17 iulie 2006 Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
energy Postat Ianuarie 8, 2007 Raport Distribuie Postat Ianuarie 8, 2007 da, da, dansa este. De mica am fost silita sa-mi intrerup educatia ca sa merg la scoala. Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...