Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

• ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

Bine v-am gasit!

Recommended Posts

Bine v-am gasit!

Sa ma prezint: sunt tatal unui baietel de 5 ani (pe care-l cheama Andrei, ca pe jumatate dintre copiii din generatia lui, cealalta jumatate fiind David sau Stefan [:)] ).

De meserie sunt inginer constructor de drumuri, sunt ardelean "maritat" [:)] in Bucuresti.

Desi am lucrat timp de 20 de ani in meseria mea, in prezent am o Intreprindere Individuala  si ma ocup de realizarea si promovarea website-urilor (imi merge binisor, multumesc!).

Sper inca sa ma intorc la meseria mea, de la "sanii" [:)] careia am fost "smuls" din intamplare, dar un nou website propriu sau o noua comanda ma indeparteaza de asta.

Acum sa spun si de ce am venit. As vrea sa va spun ca sunt un tata in cautarea de informatii despre cum se face placinta cu branza sau colicile la bebelusi (de exemplu), dar la noi mami face asta, mami umbla pe forumuri dupa informatii legate de cresterea copilului si altele de felul asta ("mami e sefa!" o sa va spuna Andrei  [:)]  ).

Eu doar cautam informatii despre locurile de joaca din Bucuresti, am facut recent un site web care contine locurile de joaca din Bucuresti si Ilfov care organizeaza petreceri pentru copii si "bantui" pe site-urile care pot avea legatura cu asta, nu vreau sa scap un loc de joaca cu care nu am discutat.

Daca ma primiti si asa, promit sa fiu cuminte. [:)] Daca nu, o sa plec in varful picioarelor, atent sa nu deranjez prea mult. [:)]