Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Cand te scot din avion ...cu forta


Recommended Posts

Cum se procedeaza in asemenea cazuri,cind compania are nevoie de locuri libere si nimeni nu se ofera voluntar?

 

Au dreptul de a decide cine sa paraseasca nava?

 

(acum sigur mi-e clar ca exista un motiv foarte bine intemeiat de a da compania ain judecata,amercianii au o adevarata istorie in privinta asta in spate,deci mi-e clar ca se ajunge la proces mai ales la un asemenea pot,)

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 32
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Cei mai activi membri în acest subiect

Posted Images

pai clar cica au dreptul

 

iar domnu sef CEO United tocmai ce fusese ales PR Communicator of the Year

aoleu..... :))))))

 

si acum cateva saptamani au mai facut duda, când niste fete imbracate in colanti nu au fost lasate sa se imbarce pentru ca zburau cu bilete de "staff" si acolo e un dress code.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

pai clar cica au dreptul

 

iar domnu sef CEO United tocmai ce fusese ales PR Communicator of the Year

aoleu..... :))))))

Acum discutam si noi...daca au dreptul,inseamna ca pot folosi orice metoda(nu ma refer la a sta cu pistolul la ceafa ,sigur)pentru a elibera nava...Chiar si cu forta.

 

Sigur victima incaseaza milioane,si eu chiar cred ca aici s-a vrut ajunge...asa o vaca de muls [:D] !!!!!Sa vezi cind or incepe sa curga avizele medicale,cu ce a suferit!!!

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

omul e doctor si avea pacienti a doua zi. Voia sa ajunga acasa. si nu i s-a refuzat imbarcarea cum ar fi fost normal ci a fost imbarcat si apoi si-au adus aminte ca au nevoie de locuri.

Eu chiar sunt curioasa daca scrie pe undeva ca te pot da jos pe orice motiv vor ei atat timp cat tu esti calm, nu deranjezi pe nimeni si iti vezi de somnul tau. Scrie ca ti se poate refuza boardingul dar el fusese deja imbarcat.

 

Si chiar daca scrie ca te pot da jos cum au ei chef asta e clar un motiv pt care pot sa zic bravo americanilor ca sunt procesomani si cer si pe mama si pe tata in justitie. In cazul de fazta omul merita super compensatii.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

din ciclul "ce minuni a mai facut United":

 

http://www.latimes.com/business/lazarus/la-fi-lazarus-united-low-priority-passenger-20170412-story.html

 

 

adica platesti 1000 de dolari pentru un bilet first class si dupa aceea ti se zice ca trebuie sa iei alt zbor, ca sa eliberezi locul pentru unul "mai important"

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Eu sper ca Dr. Dao sa ii dea in judecată și sa ia și pielea de pe companie. United are de foarte multă vreme probleme mari de organizare, de servicii prompte, de comunicare. Este foarte deficitara pe mai multe planuri. 

 

Mai multe chestii sint in neregula aici. United inițial au invocat motivul de "overbooking". Companiile aeriene practica aceasta mârșăvie pentru a fi 100% siguri ca zboară la capacitate maxima...și deci vând mai multe bilete decât au locuri (majoritatea biletelor sint non-refundable sau au niște penalizări foarte piperate)...in felul asta ei sant asigurați ca au profit mai mult decit maxim. In general, ei știu înainte de imbarcare dacă zborul este "overbooked" și atunci, INAINTE de îmbarcare, se practica "bumping off"... adică te cheamă la desk și acolo îți face oferta ... iei următorul zbor plus o suma de bani.

 

Inițial, United au spus ca zborul a fost "overbooked" ceea ce s-a dovedit a fi o minciuna ... au trebuit sa fca loc pentru 4 angajați de-ai lor care trebuiau sa fie echipaj pentru alt zbor. Și mai mare dezorganizare dacă nici măcar nu stii cum sa îți muți personalul!!!!!!

 

United pierdea mulți bani dacă următorul zbor era anulat...deci erau mai mult decit disperați sa arunce 4 pasageri DEJA ÎMBARCAȚI cu bilet platit. Au făcut decizii proaste după decizii proaste după decizii proaste.

 

Delta, de exemplu, oferă și $1500 de persoana sa renunți la loc și doar înainte de a te îmbarca. Pentru ei $1500 nu e mult...mai ales ca deja ei și-au luat toți banii posibili pentru un zbor peste capacitate! 

 

Sa aduci poliția și sa agresezi un client care ți-a platit pentru zbor...si tu ești vinovat de dezorganizare este strigător la cer. Mie mi s-a părut absolut dezgustător cum lumea nu a protestat mai mult. Au scos telefoanele și au filmat dar nimeni nu a luat atitudine serioasă. Foarte dezamagita am fost!! Au apărut filmări unde omul respectiv este calm, politicos dar ferm ca nu pleacă. Nu a fost beligerant sau violent după cum au declarat polițiștii. 

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

E incredibil! Am crezut initial ca omul a spus "bomb on an aeroplane", vorba lui Meet the parents, sau ceva similar, dar sa-l dea afara ca trebuie sa isi care ei staff-ul e absolut de neimaiginat! Si ce regula e asta ca e la latitudinea lor sa te dea afara, chiar de ai platit biletul???? Sper si eu sa ii sece te bani. Ce bine ca poti filma acum atit de usor, pe vremuri era greu de dovedit porcariile astea, nu ajungeau in presa, etc. Acu filmezi si vede o lume intreaga ce porcarie de companie e United.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Participă la discuție

Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.

Oaspete
Răspunde la acest subiect...

×   Lipire ca text formatat.   Lipește ca text simplu în schimb

  Sunt permise doar 75 de emoji.

×   Linkul tău a fost încorporat automat..   Afișează în schimb ca link

×   Conținutul tău anterior a fost restaurat.   Șterge editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini dintr-un URL.

Se încarcă...

×
×
  • Adaugă...