marius Publicat Septembrie 16, 2008 Raport Distribuie Publicat Septembrie 16, 2008 Topic dedicat [url="www.marius.rdsor.ro"]Pagina familiei[/url] / [url="http://community.webshots.com/user/mariuspernes"]Mai multe...[/url] [url="http://www.youtube.com/user/mariuspernes"]Video[/url] [url="www.romleas.ro/legi/juridic.html"]Pagina legislativa[/url] Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
impatience Postat Septembrie 17, 2008 Raport Distribuie Postat Septembrie 17, 2008 Stie cineva ce conditii trebuie sa indeplinesc pt microintreprindere? Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius Publicat Septembrie 17, 2008 Raport Distribuie Publicat Septembrie 17, 2008 Te rog sa plasezi aceasta intrebare la topicul corespunzator. Si inca ceva. Te rog sa nu mai raspunzi la intrebari puse in urma cu un an(2007-?!). Subiectele sunt "expirate". [url="www.marius.rdsor.ro"]Pagina familiei[/url] / [url="http://community.webshots.com/user/mariuspernes"]Mai multe...[/url] [url="http://www.youtube.com/user/mariuspernes"]Video[/url] [url="www.romleas.ro/legi/juridic.html"]Pagina legislativa[/url] Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peanut Publicat Septembrie 17, 2008 Raport Distribuie Publicat Septembrie 17, 2008 In urma cu catziva ani am cumparat o garsoniera pe numele surorii mele , eu nefiind in tzara in momentul respectiv. Ea urmeaza sa se inscrie pe lista ptr apartamente ANL si in dreptul numelui ei nu trebuie sa figureze nici o proprietate. Deci acuma trebuie sa inscriu garsoniera pe numele meu, dar nu prea as vrea sa platesc din nou taxele notariale, mai ales s-ar putea sa vand locuinta in viitorul apropriat. Donatia sau vanzarea-cumpararea costa tot atata, deci nu pot face nimic in aceasta privinta. Nu se poate face nimic altceva decat sa merg pe la notariate sa vad la care e mai ieftin? Important e sa nu mai figureze pe numele ei. Sper ca am procedat corect si sunt la topicul potrivit. O sa dureze putzin pana ne obisnuim.[:D] Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius Publicat Septembrie 18, 2008 Raport Distribuie Publicat Septembrie 18, 2008 Daca locuinta ANL pe care vrea s-o dobandeasca este in aceeasi localitate cu garsoniera, nu are nicio sansa s-o obtina, cu tot actul de vanzare/cumparare/donatie pe care l-ati face. Potrivit criteriilor generale, beneficiarul nu trebuie sa aiba si NICI SA FI AVUT locuinta (punctul 2, criteriul A, il gasesti pe site ANL). Mai mult, sunt localitati care au adoptat in consiliul local hotararea care detaliaza criteriile cu "niciodata, nicaieri". Deci, intai vezi daca nu faceti actele degeaba (care tot donatie sau vanzare trebuie sa fie, altceva nu exista). Sa nu ma intrebi de unde vor sti - in primul rand da o declaratie pe propria raspundere (care daca e falsa e de penal), si apoi exista roluri deschise la Administratia financiara, binevoitori etc.Deci, oricum se afla! [url="www.marius.rdsor.ro"]Pagina familiei[/url] / [url="http://community.webshots.com/user/mariuspernes"]Mai multe...[/url] [url="http://www.youtube.com/user/mariuspernes"]Video[/url] [url="www.romleas.ro/legi/juridic.html"]Pagina legislativa[/url] Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peanut Publicat Septembrie 19, 2008 Raport Distribuie Publicat Septembrie 19, 2008 Nu e in aceeasi localitate. Eram curioasa daca se pot evita taxele, nu in totalitate, dar macar partial. Citisem ceva despre notariiatele deschise dupa 2007 si parca scutirea de TVA, dar citisem inainte sa am eu nevoie de stirea asta asa ca nu i-am dat prea multa atentie. Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiara.2005 Publicat Septembrie 25, 2008 Raport Distribuie Publicat Septembrie 25, 2008 Postez aici pentru ca este vorba de plata unui impozit, dar daca trebuie sa mut subiectul sa imi spuneti. Ma aflu in situatia urmatoare: detin un PFA impozitat in baza normei de venit ( deci impozit fix, stabilit la inceputul fiecarui an, platibil in patru transe trimestriale). In baza acestuia am prestat servicii informatice pana in momentul in care am nascut. Intrand in CIC am dorit sa imi suspend activitatea pe perioada de 2 ani. Am intrebat la Finante care este procedura de urmat. Mi s-a spus ca trebuie sa obtin de la primarie o adeverinta cum ca imi suspenda autorizatia pe perioada respectiva si sa o atasez unei cereri pe care sao inregistrez la ei la Finante. Am facut dosarul pentru primarie ca nici acolo nu iti suspenzi autorizatia asa usor, mi-au ras in nas de la primarie cum ca degeaba urmez respectiva procedura ca voi vedea eu ca tot platesc impozit si am inregsitrat cererea impreuna cu copia de pe respectiva adeverinta la Finante. Ulterior mi se cere de la Finante sa mai duc o data adeverinta. La inceputul anului 2007 primesc prin posta decizia de impunere conform noii norme de venit ca si cum nu s-ar fi tinut cont de cererea mea si nu ar fi stiut ca am autorizatia suspendata pe acea perioada si ca nu pot desfasura activitati. Nu am platit impozitul pana cand am vazut ca imi trimit hartii iclusiv cu majorari datorate neplatii. Daca am vazut care e situatia am mers la Finante le-am explicat care e situatia, m-au trimis la inspectopri care au ridicat din umeri si ca urmare am platit frumusel impozitul ca doar nu vreau sa ma execute silit. La inceputul anului 2008 primesc din nou decizie de impunere aferenta noii norme de venit, duble fata de anul precedent deci si impozit aferent dublu. Platesc prima transa cu majorarile aferente deoarece raspunsul inspectorilor era de fiecare data ca am dreptate dar nu am decat sa mai inregistrez inca o data cererea mea. Satula de atate adrumuri la Finante si cozi ca sa aflu ca trebuie totusi sa imi platesc impozitul si vom vedea mai incolo cand se vor face regularizari , tinand cont de faptul ca oricum in august urma sa mi se termine CIC-ul si cu aceasta ocazia sa imi depun cerere la primarie pentru eliberarea autorizatiei suspendate si stiind ca avand din nou autorizatia (pe versoul careia sta scris clar ca a fostr suspendata pe respectiva perioada) nu am mai platit impozitul. aferent ultimelor doua trimestre. Dupa ce mi s-a eliberat autorizatia de la Primarie am inregistrat la Finante o cerere de reancepere a activitatii, atasand copie dupa autorizatie. Si acum ma aflu in urmatoarea situatie: pe de o parte cei de la Finante imi calculeaza majorari de neplata a unei sume care dupa mine si ma gandesc ca si dupa ei (ca altfel nu ar avea o procedura clar stabilita de urmat in aceste situatii ) nu ar fi trebuit sa le-o platesc si sunt anuntata ca s-a trecut l;a executarea silita; si pe de alta parte cu cererea mea de reancepere a activitatii si cu copie dupa autorizatia suspendata depusa la ei si in baza careia ar trebui sa imi recalculeze impozitul de plata si sa imi restituie respectiva suma. Ceea ce as dori eu sa stiu e care este legea care reglementeaza aceasta situatie la care ar putea face ei referire pentru a-si sustine modul de calcul al impozitului si actiunile intreprinse sau la care evcentual as putea face eu referire . Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mababei Postat Octombrie 1, 2008 Raport Distribuie Postat Octombrie 1, 2008 Buna! Am primit si eu, probabil ca alte cateva mii de persoane juridice din tara, o notificare prin care sunt instiintata ca trebuie sa platesc aceasta taxa in cuantum de 360 Ron calculata pentru perioada 2006-2008. Intrebarea mea este: daca sediul social este inchiriat de la doua persoane fizice ( in speta, parintii ) care platesc aceasta taxa pe factura de electricitate, ar trebui sa o platesc si eu-S.C. numai pt. ca sunt persoana juridica? Mie mi se pare ca mi se solicita sa platesc la dublu pt. acelasi serviciu! M-am uitat un pic pe lege, am vazut ca nu distinge daca societatea are sau nu venituri, sau detine astfel de aparate ( in cazul pers. fizice existand posibilitatea de a declara lipsa acestora), dar poate cunoaste cineva o portita de a scapa de plata acestei taxe, care neplatita se dubleaza, zic ei, si mai primesti si o amenda contraventionala. Nu incerc sa ma exonerez de plata acestei taxe, dar daca o platesc odata ca persoana fizica, nu inteleg necesar sa dublez plata numai pt. ca ascult un radio si ca persoana fizica si ca administrator. Multumesc mult! Scuze daca m-am "desfasurat" prea mult![:I]Si sper sa fi nimerit topicul!! Mihaela Ababei Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mababei Postat Octombrie 2, 2008 Raport Distribuie Postat Octombrie 2, 2008 Revin cu o precizare la mesajul anterior: e vorba de taxa pentru serviciul public de radiodifuziune! Multumesc![:)] Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mgabi Publicat Octombrie 2, 2008 Raport Distribuie Publicat Octombrie 2, 2008 Buna. Urmeaza sa vand curand un apartament si as dori sa stiu daca impozitul pe care trebuie sa-l platesc este 4.000 + 1% pentru ce depaseste suma de 200.000 RON sau de 2%? Asta deoarece notarii au pareri impartite. Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participă la discuție
Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.