danadc Postat August 18, 2009 Raport Postat August 18, 2009 Azi am incercat o ora sa intru in legatura telefonica sau electronica cu cineva de la OPC. Initial am accesat pagina de internet unde se precizeaza ca exista posibilitatea unei reclamatii electronice. Am cautat pe site, am gasit o trimitere spre un link inactiv. Dau telefon la 021 9660, 0213106375 si la un telverde. La primele doua raspunde acelasi robot care la final se scuza ca nu mai au spatiu de inregistrare...nu tu asteptati sa fiti preluat de un operator etc. La telverde, m-a luat durerea de ureche. Tot ce e pe site la capitolul informatii generale despre reclamatii ti se citeste. In niciun caz nu intri in legatura cu un operator. Ba chiar esti indemnat sa intri pe site, sa formulezi o reclamatie (eu vroiam sa fac o sesizare) ELECTRONICA, caci ai de completat toate campurile necesare.....ca s-o scrii corect. Nu se poate. Deci unde fac reclamatie de data aceasta OPC-ului? Intr-adevar exista o adresa de mail pt biroul din BUcuresti, dar numai daca nu esti multumit de cum ti s-a solutionat cazul de catre OPC? Si eu cui sa ma adresez ca n-am caz.... Ideea e ca m-am confruntat cu urmatoarea problema: primesc pe 15.08 (DE sf. Maria) factura Enel in cutia de scrisdori fiindca n-am fost acasa. Desi nu ma uita la data scadenta, de data aceasta o curiozitate ciudata ma impinge: raman cu gura cascata. FACTURA PRIMITA PE 15/08 ERA SCADENTA PE 31/07. Adica acum 2 saptamani. Pe spatele facturii, pe langa tot ce tre sa platesti este si o rubrica intitulata penalizare la facturile ce au avut scadenta la plata depasita. Eu deja eram prezenta cu 20.97 roni. Deja am doua saptamani intarziere. De ce nu am primit la timp factura? De ce nu poate fi trimisa prin posta ca la Romtelecom? De ce trebuie sa vina o tanti care sa ma deranjeze sambata intre 9-13 si eu sa nu am dovada stampilei postei care sa ateste cand am intrat in posesia facturii? DE ce...? De ce....? Am sunat si la Enel. Acolo un robot te roaga sa astepti ca sa te preia cineva. Dupa 5 minute de muzica mi s-a inchis telefonul.... Concluzia am renuntat. Ma gandeam ca traim nu neaparat in Europa, ci in anul 2009, epoca calculatorului, a telefonului, dar mai ales a acomunicarii. ........................ Dana, mamica Amirei (02.03.2008) Citează
CorinaDani Postat August 18, 2009 Raport Postat August 18, 2009 Buna, Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat. Daca ai un cont curent la banca, te poti interesa pentru urmatoarele modalitati de plata : - contract pentru plata utilitatilor catre furnizori (PDF), banca va face plata pentru tine in ziua scadentei, contra unui mic comision. Singura ta grija ar fi sa lasi bani in cont pentru plata utilitatilor. In felul acesta scapi de cozi la ghiseu, alergatura, etc. - sau contract de acces on-line pe contul tau curent si sa-ti platesti singura facturile catre furnizorii de utilitati, cu 2-3 zile inainte de data scadentei. Daca tot suntem in epoca PC-ului, a internetului, de ce sa nu profiti de aceste avantaje ? Edit, ca am uitat sa precizez ceva important : a doua varianta nu e grozava, deoarece esti conditionata de primirea facturii prin posta; avantajul primei variante este dat de faptul ca furnizorii trimit la banca fisierele cu abonatii/sumele care trebuie incasate in functie de scadenta acestora, iar banca debiteaza contul tau astfel incat nu va fi depasita data scadentei facturilor; iar daca apar probleme legate de intarzieri la plata, erori, etc. nu este responsabilitatea ta, atata timp cat ai suficienti bani in cont in perioada scadentelor si ai imputernicit banca sa faca platile in numele tau. De exemplu eu nu mai stiu ce inseamna sa platesti utilitatile la ghiseu, de aproximativ 4 ani. Platesc prin banca abonamentele la mobil, cablul, gazele, curentul electric. Doar intretinerea la bloc o achit cash... Corina - mami de printesa Lori ( 25.06.2007 ) Citează
iepumic Postat August 18, 2009 Raport Postat August 18, 2009 Da, Corina, dar asta tot nu disculpa Enel. De ce trimit facturi deja scadente???? Si eu primesc mereu facturile cu 2-3 zile inainte de a fi scadente. Mie mi se pare inadmisibil si ar trebui reclamati la OPC. Eu am patit asemanator cu RDS: nu mi-au trimis factura vreo 2 luni la rand, nu am platit-o ca nu stiam cat am de plata (era de internet + telefon) si mi-au taiat internetul. Dupa care, bineinteles, tot eu a trebuit sa platesc taxa de rebransare. Cat despre OPC, ca despre el e topicul......Dumnezeu cu mila....sunt un fel de Fata Morgana. Nu mai departe de acum 1 saptamana am povestit si eu despre el. id="Comic Sans MS">id="size2">id="purple"> Iepumicid="red"> [iepu] Noi pozici cu Iepi-Mici CRISTINA ARE NEVOE URGENT DE AJUTORid="red"> All's Well That Ends Well.id="red"> Citează
CorinaDani Postat August 19, 2009 Raport Postat August 19, 2009 Citat:citat din mesajul lui iepumicDa, Corina, dar asta tot nu disculpa Enel.De ce trimit facturi deja scadente???? Si eu primesc mereu facturile cu 2-3 zile inainte de a fi scadente. Mie mi se pare inadmisibil si ar trebui reclamati la OPC.Eu am patit asemanator cu RDS: nu mi-au trimis factura vreo 2 luni la rand, nu am platit-o ca nu stiam cat am de plata (era de internet + telefon) si mi-au taiat internetul. Dupa care, bineinteles, tot eu a trebuit sa platesc taxa de rebransare. Cat despre OPC, ca despre el e topicul......Dumnezeu cu mila....sunt un fel de Fata Morgana. Nu mai departe de acum 1 saptamana am povestit si eu despre el. id="Comic Sans MS">id="size2">id="purple">Iepumicid="red"> [iepu]Noi pozici cu Iepi-MiciCRISTINA ARE NEVOE URGENT DE AJUTORid="red">All's Well That Ends Well.id="red">align="right" id="quote2">Probabil ca ai dreptate, nu stim insa care este modalitatea de lucru a furnizorilor de utilitati privind distribuirea plicurilor cu facturi - unii folosesc firme specializate, altii Posta Romana, etc. Cu certitudine insa angajatii furnizorilor nu vor expedia/distribui personal plicurile cu facturi, la domiciliul abonatilor.De aceea subliniam ca cea mai buna, sigura si simpla metoda este cu contract PDF prin banca : imputernicesti banca sa faca plati in numele tau, sumele vin de la furnizori in sistem electronic (fisiere), iar acestia au tot interesul sa trimita fisierele la timp, ca sa fie siguri ca incaseaza banii prin banca. Singura ta responsabilitate este sa ai banii in cont in data scadentei. Daca furnizorul trimite fisierul cu erori, e problema lui. Daca banca nu poate procesa platile din diverse motive tehnice, e problema ei. Tu practic scapi de aproape toate grijile...Eu am ales inca de acum 4 ani aceasta modalitate de plata pentru ca nu aveam timpul necesar pentru a plati utilitatile (nu ne incadram cu programul nostru in programul de functionare al diverselor casierii...), mi-e sila sa stau la cozi, mai ales vara cand constati ce multa lume e certata cu apa si sapunul...La distribuirea plicurilor intervin insa alte "verigi" intermediare, care pot duce din pacate si la situatiile descrise de voi.Corina - mami de printesa Lori ( 25.06.2007 ) Citează
Graviduta Postat August 19, 2009 Raport Postat August 19, 2009 Pai exista ANPC. La ei ai incercat? Nu am facut pana acum o reclamatie la ei, dar, daca nu-mi raspunde structura locala(asta fiind OPC-ul), ma duc la central(ANPC). Alina si [copil] Mara vrabioaraid="red"> (27 iunie 2007) "La sfarsit nu conteaza anii din viata ta, ci viata din anii tai." (Abraham Lincoln) Citează
Deborah77 Postat August 19, 2009 Raport Postat August 19, 2009 Dana, am vorbit eu cu Enel pe aceeasi tema - nu imi mai venea factura. Au avut o problema cu listraea facturilor, de aceea au ajuns cu 2-3 sapt mai tarziu. M-au asigurat ca nu voi plati penalizari pt aceasta intarziere. Eu zic sa astepti factura urmatoare, si doar daca trebuie sa platesti penalizari sa actionezi intr-un fel. Citează
danadc Postat August 19, 2009 Autor Raport Postat August 19, 2009 Multumesc mult pt raspunsuri. Ideea e ca am mai sunat si azi la OPC. Din 3 numere, la toate mereu suna ocupat. Poate ca nimeresc eu bine. O sa am rabdare pana la factura urmatoare, dar clar voi apela la serviviul bancii spre a-mi plati facturile ca m-am saturat.....de cozi si de nelamuriri. ........................ Dana, mamica Amirei (02.03.2008) Citează
Ayla21 Postat August 19, 2009 Raport Postat August 19, 2009 Eu le platesc pe toate online, cum spune si Corina. Problema tot cu Enel-ul am avut, ca nu au intrat banii (fiind banci diferite) pana au emis ei urmatoarea factura, dar incadrandu-ma in termen (data scadenta). Si a aparut restanta pe urmatoarea factura. Iar ultima data, si aici imi asum vina, am uitat sa trec codul de abonat (dar era numele de pe factura), plata s-a facut dar ei nu au folosit banii, dar nici nu i-au returnat. Ne-a venit dupa 2 luni, in care am stat linistiti ca stiam ca toate facturile ne sunt platite, instiintare ca ne taie curentul. Am mers la ei la sediu cu dovada de plata si au cautat, au gasit suma, si au utilizat banii. Cel mai enervant este UPC-ul, la care daca nu platesti la ghiseu, nu intra niciodata banii la timp, chiar daca platesc online cu mult timp inainte de exprirarea termenului scadent. De aceea la UPC platesc pe 6 luni sau un an la ghiseu. Cu data exprirata am patit-o cu Politia la plata unei amenzi. Au facut procesul verbal, dar fiind pe firma, urma sa trimita la adresa firmei, nu sa inmaneze personal soferului. Amenda platita in termen de 48 de ore este 1/2 din suma, dar pana sa primesc plicul trecuse acest timp. Asa ca am mers cu plicul sa dovedesc de ce nu am platit in acest interval. Da-mi Doamne, forta de a indeplini tot ce sta in puterile mele, rabdarea de a indura ce depaseste puterile mele si discernamantul de a nu le confunda. Monica, cea mai buna mami pentru Claudiuid="blue">, Luanaid="blue">, Almaid="blue">id="blue"> Iti multumesc Doamne pentru ceea ce am, dar si pentru ceea ce nu am, Tie Doamne Iti multumesc! Aprinde o lumanare in memoria Almei!id="size1"> Citează
beatrice75 Postat Iunie 1, 2010 Raport Postat Iunie 1, 2010 Se pare ca foarte multe persoane au probleme cu Enelul. Din cate stiu eu, sunt singurii pe piata, ca altfel si maine as pleca de la ei!Eu de data aceasta sunt hotarata sa merg la Protectia Consumatorului. Am inaintat o reclamatie scrisa catre Directorul General, mai ales ca nu-s la prima abatere in ceea ce ma priveste. - la prima deconectare din Noiembrie am cerut condica de sugestii si reclamatii primind (dupa 10 minute) un caiet de matematica pe a carui prima pagina era scris cu pixul “CONDICA DE SUGESTII SI RECLAMTAII” fara a fi macar numerotate paginile, ce sa mai vorbesc de stapile sau semnaturi. Am refuzat la acea data sa mai scriu o reclamatie constienta de faptul ca reclamatia scrisa in acel caiet ar fi nula. - in momentul in care am inchieat primul contract au gresit numarul de contuar si imi emiteau facturi cu valoare 0 lei. Dupa 3 incercari, contractul a fost gata in sfarsit scris corect. - pentru orice situatie creata, se sta la coada cate 4-5 ore pentru a rezolva orice problema, iar fetele de la ghiseu, ca orice functionar de ghiseu, vorbesc urat si raspicat,penultima data cand am fost la ghiseu, am asistat si la un taraboi de mahala, functionara cica ii furase sotul uneia si am crezut ca iese cu paruiala - se intrerupe de foarte multe ori lumina(20-30 ori pe an) si dureaza de la 1 la peste 16 ore. La sesizarile telefonice facute raspunsul a fost ca este reteaua veche. Consider in acest sens ca se incalca dreptul meu de utilizator folosind o retea veche care imi afecteaza aparatura din casa. -in caz de ceva, nu se raspunde pe absolut niciun numar de telefon. -sistemul online este varza, eu apaream in baza lor de date ca nu am platit lumina timp de juma de an si fara nici un preaviz, mi-au taiat lumina si bineinteles ca nu au venit in 48 de ore asa cum pare a fi politica firmei. Nu am intalnit institutie care sa se comporte mai mizerbail cu clientii sai. -a doua oara mi s-a taiat lumina din nou fara preaviz(cica nu e vina lor ca nu le aduce postasul, taman preavizele de la Enel nu ajung, celelalte, sosesc fara probleme!)pt ca si-au adus ei aminte ca nu am platit acum un an, o luna. Sincer, nu mai aveam cum sa demonstrez ca nu aveam factura, dar sigur s-a facut iar vreo marsavie de-a lor! M-am gandit chiar sa platesc un prieten avocat sa-i dau in judecata, dar o iau usor, frumos si treptat, deocamdata P Consumatorului [gravi] 16+ Mami de baiat Citează
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.