Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Grossu Dermatology Timisoara

Recommended Posts

A facut cineva epilare definitiva la ei? Eu am facut o sedinta inghinal acum 8 luni si nu am vazut mare diferenta dar ma gandesc sa fac vreo 2-3 sedinte vara asta.. nu stiu inds sa am incredere in aparatul lor.. esti si cam scump 500 Ron/ sedinta ( dureaza 5 minute sedinta) [url="http://pg.photos.yahoo.com/ph/mary_allen1978/my_photos"]Michelle[/url][bicla]
Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Zile populare

Cei mai activi membri în acest subiect

500 RON?! cred ca ai vrut sa zici 50? nu? sper. Caut si eu de ceva vreme un salon/cabinet in Timisoara unde sa incep cu epilarea definitiva. O colega imi spunea ca stie de cei de la Medvarix ca ar fi OK. 1 - ca sunt medici care fac procedurile, nu cosmeticiene si 2 - ca ar fi f bun aparatul. Dar eu stiam ca daca incepi sa mergi, ai nevoie de 4-8 sedinte, in functie de zona, care se fac la interval de 4-6 saptamani. Numai dupa aceea te poti opri si analiza rezultatul.

Uite la centrul Elos am gasit tarife, poti sa cauti pe google si gasesti pagina lor. Aici au si preturi reduse daca mergi cu mai multe persoane. Si am mai vazut o reclama la Nomasvello, cred ca s-a deschis destul de recent, in incinta Iulius Mall. Gasesti si site-ul lor, cica ar fi 30 euro orice zona. Dar cum nu stiu pe nimeni care sa fi fost in vreuna din aceste locatii, nu stiu cat de performante sunt aparatele lor sau daca sunt de incredere sau nu. Gasisem si eu Grossu Dermatology, dar daca atata costa, i-am taiat sigur de pe lista. [:D]

Participă la discuție

Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.

Oaspete
Răspunde la acest subiect...

×   Lipire ca text formatat.   Lipește ca text simplu în schimb