Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Recommended Posts

bravo cel mai tare site depre mame si copii in general, am si eu o nedumerire cu vaccinul BCG , baietelul meu de 1 an si 4 luni a fost vaccinat normal la 3 zile de la nastere, dar nu prins , adica nu a facut floricica sau cicatrice BCG care se citeste la 6 luni, dr pediatru zice k nu are nimik sa las copilul in pace, oare o fi bine? Mentionez k sunt cadru medical si parerile sunt cam impartite......
Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Cei mai activi membri în acest subiect

Bine ai ajuns pe forumul www.desprecopii.com !

nici la mine nici la fi`mea nu se vede nicio urma de la vreun vaccin.

daca pediatrul care urmareste copilul spune ca e ok, cred ca asa si este.

acest vaccin cred ca are si rapel, asa ca nu cred ca se poate face ceva oricum pana la revaccinare.

_______________________________________________id="red">

Nici la noi n-a prins. Nu s-a vazut nici o floricica si m-a trimis sa-i fac IDR-ul. Binenteles ca nu prinsese si l-am repetat. Copilul avea cca 1.5 ani. Ce pot sa-ti spun e ca nici a 2-a oara n-a prins (am repetat IDR-ul) si dr care mi l-a vaccinat mi-a spus ca nu se mai face alt vaccin. Nu-mi ramane decat sa-l feresc cat pot (si am in neam pe cineva bolnav de TBC [bang] - dar incerc sa nu i-a contact cu persoana respectiva)

Sper sa aiba un sistem inunitar rezistent (cu toate ca noua nu ne-a prins nici cele de hepatita) si sa nu se prinda de el ninic.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sorina [mamica] Mamica fericita [9cer] a ingerasului RAZVAN - IONUTid="size3"> [bonjovi] (11 MAI 2009)

http://lb3f.lilypie.com/rxDAp3.png

Lucrul important este acesta...sa fii capabil in orice moment sa sacrifici tot ce ai, pentru ce ai putea sa devii. Charles Dubois