ada07 Publicat Februarie 6, 2012 Raport Distribuie Publicat Februarie 6, 2012 Salut, sunt ada07 din bacau, am 26 de ani, sunt profesor, imi plac foarte mult copiii si imi doresc tare mult sa fiu si eu intr-o zi mamica. pupici Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giulia81 Publicat Februarie 7, 2012 Raport Distribuie Publicat Februarie 7, 2012 bine ai venit, ada![flo][dc] giulia si alex-raoul (22.09.2002) "Un copil este o raza de soare ce iti va lumina viata. Un copil e o promisiune a lui Dumnezeu ca viata merge inainte. Un copil e atingerea raiului. Un copil e tandrete si dulceata. Un copil e mereu surprinzator, emotionant, fermecator si captivant. Un copil e o minunata binecuvantare. Dar in primul rand un copil e dragoste." Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ada07 Publicat Februarie 8, 2012 Raport Distribuie Publicat Februarie 8, 2012 sunt atat de frumoase cuvintele tale giulia...si in acelasi timp atat de dureroase...mai ales atunci cand stii ca acest lucru pare sa fie aproape imposibil pentru tine... Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius Publicat Februarie 8, 2012 Raport Distribuie Publicat Februarie 8, 2012 Capul sus! [url="http://www.romleas.ro/Rosia%20Montana/"]Ce nu stiu romanii despre aurul lor![/url] [url="www.romleas.ro/eu"]Eu pur si simplu[/url] / [url="www.romleas.ro/legi/juridic.html"]Pagina legislativa[/url] Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...