Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

VSH-ul e influentat de sarcina?

Recommended Posts

Bine v-am regasit! Sunt din nou in mare dilema. Azi mi-am luat rezultatul VSH si, din pacate, a crescut foarte mult. Acum 2 luni avea valoare 22, iar acum a sarit la 46/h, in timp ce valoarea maxima este de 10. As dori sa va intreb daca valoarea poate fi modificata din cauza sarcinii (11 saptamani) si din cauza faptului ca sunt putin racita: nu am temperatura, dar ma doare gatul si tusesc putin cu expectoratie ?!

Cam ce valoare are VSH-ul pe sarcina?

Va multumesc mult si va doresc multa sanatate!

Distribuie pe alte site-uri

• Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul răspuns

id="Comic Sans MS">

Ciao , sunt Adela !

Sunt asistenta medicala si as putea sa-ti dau unele explicatii in masura in care am avut si eu de-a face cu asta pe perioada sarcinii.

VSH-ul este destul de usor influentabil : orice fenomen de inflamare acuta determina imediat cresterea valorii lui.Daca zici ca esti racita , asta poate fi o explicatie. Sa-ti supraveghezi si dantura, orice carie sau un eventual abces pot influenta VSH-ul. Daca totusi valoarea lui nu scade dupa ce ai eliminat factorii de mai sus , ti-as sugera sa-ti faci un exudat faringian . Eu am avut o problema ca si a ta si am descoperit ca de vina era un streptococ beta hemolitic de care am scapat doar cu moldamin. Sper ca nu te-am bagat si mai in ceata cu explicatiile mele. Pa , pa.

adela

VSH-ul creste in timpul sarcinii. Ginecoloaga nu mi-l daduse de facut dar medicul de familie l-a facut si stiu ca era mare (nu stiu valoarea), bineinteles ginecoloaga a zis ca e ok, ca de aia nici nu imi zisese sa-l fac ca nu are nici o importanta ce valoare are in sarcina.

Sanatate si nastere usoara!

bb Monica si Sorana