Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

nastere maternitatea bucur


Recommended Posts

va rog sa-mi spuneti daca a nascut cineva de curand la maternitatea Bucur din Bucuresti si eventual cu doamna doctor Constantinescu Camelia. Astept al doilea copil, in noiembrie anul acesta si prima nastere a fost la Polizu. Care sunt conditiile de acolo, cum sunt asistentele, medicii pentru copii? Va multumesc anticipat.
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Eu am nascut acum un an la Bucur, cu d-na dr. Ples Liana. Dr, mea-de nota 100! Neonatolog am avut-o de dr. Ceaus, de nota 100, de asemenea. Asistentele sunt dragute majoritatea, insa e bine sa le bagi ceva in buzunar daca vrei sa se poarte cu tine super frumos. Curatenia este in parametri insa strica mult faptul ca spitalul e cam vechi, insa nu am auzit sa fie probleme cu infectii spitalicesti, stiu ca tin la curatenie. Aparatura e si ea cam veche, la WC e ff murdar, insa. Mai intreaba-ma ce anume te intereseaza.

 

Mami-Mada si minunea Sofia Maria,12/08/2004

 

POZE CU MINUNEA MEA

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru raspuns. Sper ca macar copii sunt bine ingrijiti. Sunt putin ingrijorata, pentru ca avand deja o operatie cezariana din cauza pozitiei transversale in care era Julia, si acum voi face cezariana, iar primele doua zile voi sta la reanimare. Copilul o sa-l vad daca mi-l aduc asistentele, deci probabil ca o sa cotizez pentru asta. Iar cat stau la reanimare nu voi alapta. Banuiesc ca li se da de mancare noilor nascuti fara sa ma rog eu sa primeasca lapte la fiecare trei ore.