Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Spitale Bucuresti


Recommended Posts

Buna tuturor!

La sfarsitul acestei luni voi naste o fetita pe care toti membrii familiei o asteapta cu drag. Pana acum mi-am facut toate analizele si ecografiile la clinici private, dar cu siguranta oi naste la un spital de stat. Mai am in jur de 2 saptamani pana la marele eveniment si totusi nu m-am hotarat la ce spital si cu ce medic ar fi mai bine sa nasc.

Pana acum nu am avut nici un fel de problema de-a lungul sarcinii si cel mai probabil voi naste pe cale naturala. Totusi, tinand cont de faptul ca sunt studenta (nu am nici un venit) parintii vor fi cei care vor "plati" nasterea.

Are cineva vreun sfat pentru mine cu privire la un spital si eventual un medic de stat din Bucuresti care sa nu aiba u tarif fix la nastere? Citesc pe forum diferite cazuri si ma sperii vazand ca sunt medici care cer 200-300 de euro.

Ca multe alte mamici as vrea sa gasesc un medic care sa nu imi bage mana in buzunar si sa ii dau atat cat imi permite bugetul, dar in acelasi timp sa nu ma lase sa nasc singura spunand ca nu are timp de mine.

Mamici, astept sa imi povestiti din experienta voastra de medici placuti si dedicati (daca mai exista)! 

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Zile populare

Cei mai activi membri în acest subiect

Zile populare

Participă la discuție

Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.

Oaspete
Răspunde la acest subiect...

×   Lipire ca text formatat.   Lipește ca text simplu în schimb

  Sunt permise doar 75 de emoji.

×   Linkul tău a fost încorporat automat..   Afișează în schimb ca link

×   Conținutul tău anterior a fost restaurat.   Șterge editor