Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Adevarul despre Inhalosedarea copiilor la dentist


Recommended Posts

  • Administrators

Cei mai multi copii sunt speriati de ideea de a merge la medicul dentist. Fie dintr-o experienta anterioara traumatizanta, fie din cauza fricii pe care parintii o transmit celor mici. Chiar daca ei sunt consultati de medici stomatologi pediatri in clinici specializate, unde stii ca cel mic va fi tratat cu multa grija si profesionalism, sunt cazuri in care gradul de anxietate al copilului face imposibila cooperarea cu medicul dentist.

Ce faci in astfel de cazuri? Renunti la tratamentul copilului tau si iti asumi riscul de a dezvolta alte probleme severe de santate? Sau alegi varianta imobilizarii in timpul tratamentului dentar?

Bineinteles ca nu! Optezi pentru cea mai simpla si non-invaziva metoda de sedare: INHALOSEDAREA. Iata tot ce trebuie sa stii.

 

http://www.desprecopii.com/Images/inhalosedare-dentt-estet-kids-MM.jpg

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Cei mai activi membri în acest subiect

   Teoretic de acord. Dar in cate clinici exista aceasta posibilitate si cat costa? In acest moment inhalosedarea nu este accesibila majoritatii populatiei. Chiar ieri am vazut pe FB cum era chinuit un copil. Parintii il tineau, urlau la el si la un moment dat i-au dat si o palma. Banuiesc ca unul dintre ei filma iar apoi a pus mandru filmul pe FB.

   Eu am avut noroc de un medic ok care i-a luat cu binisorul si nu au teama.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

la fii-mea nu a functionat inhalosedarea, la scoaterea celui de-al doilea dintisor de lapte.