Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Mesajul profei de romana


Recommended Posts

  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Zile populare

Cei mai activi membri în acest subiect

Zile populare

 Felicitari doamnei profesoare [flo2] .

 

  Pe de alta parte , nu e o activitate normala ca elevii unui liceu sau scoala gimnaziala sa participe la activitatile culturale care se desfasoara  la nivel local si national .Banuiesc ca scoala nu se face numai la scoala , in invatare intra vizitele si excursiile care vin in sprijinirea si  aprofundarea curriculumului .Excursiile scolare ce tema au ?

 

Nu as fi obligat pe nimeni sa cumpere o carte , mai ales daca nu ii dau eu bani pentru asta . Sunt sigura ca studentii care citesc o fac indiferent daca cumpara o carte de la targ sau merg la biblioteci , iar cei care nu citesc .. ce importanta are daca au cumparat sau nu o carte .

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

desigur, missdarcey - sunt doua optiuni, ori iti place gestul ori nu iti place. Mi-e mi-a placut. [flo2]

Poate nu toti vor citi insa unii sunt sigura ca da, si asta e un castig, dupa parerea mea. Am un adolescent acasa si stiu cat de greu il tentez sa citeasca ceva si fac diverse eforturi - uneori dau rezultate, alteori nu. [flo2]

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

 da , si mie mi-a placur dar nu pot sa dau like ca la fb . Anyway , cand se organizeaza asa un eveniment eu cred ca nu ar trebui sa fie student care sa nu participe . Pacat  si rusine ca altii nu vad lucrurile asa .

cred ca studentii doamnei profesoare pe termen lung vor realiza ca orele de Literatura nu se fac doar in clasa , nu doar prin predare si invatare ci exista o latura frumoasa pe care numai profesorii talentati o descopera si o insufla elevilor .

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Participă la discuție