Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Rog recomandare psiholog copii Bucuresti


Recommended Posts

Buna,

 

      Recomandati-mi va rog un psiholog pentru copii in Bucuresti.

      Am un baietel in clasa a doua si avem unele probleme in special cu scoala.

      Mai precis nu e atent la ore, nu scrie tot de la tabla, (nu pt ca n-ar fi timp, pt ca atunci n-ar scrie nici colegii dar pe el il cam "fura peisajul"). Doamna invatatoare imi spune ca se supara pe el din cauza asta.

      Cand e vorba te teme, dureaza foarte mult daca nu stau langa el sa-l pazesc si sa-i tot amintesc sa scrie. In ultima vreme l-am mai lasat sa scrie singur o parte din tema contra timp. Se descurca, dar mai face si greseli de calcul din neatentie. La romana se intampla uneori sa scrie un cuvant de doua ori la rand, pt ca a uitat ca l-a mai scris.

     Uneori, in timp ce rezolva ceva la teme incepe sa-mi povesteasca ce a spus sau a facut nu stiu ce coleg - in conditiile in care el avea de facut un calcul sau de alcatuit o propozitie, sau chiar in timp ce eu incerc sa-i explic ceva la matematica. Deci el nu e concentrat pe ce are de facut.

     Cu toate acestea, doamna invatatoare imi spune ca asa neatent si visator cum e, la teste reuseste sa se mobilizeze mai bine si sa faca mai mult decat se asteapta dansa. De ex. L-am lasat la un concurs de matematica, mai mult ca sa vada si el cum e la un concurs. Nu ma asteptam sa faca cine stie ce in conditiile in care nu lucreaza nimic in plus fata de teme. Doamna invatatoare mi-a spus ca e multumita de rezultat, ca a obtinut nota mai mare decat colegi de-ai lui pe care ii considera foarte buni.  Se teme insa, ca in timp se vor acumula lipsuri si nu va mai face fata, pentru ca materia se complica si nu mai poate "prinde din zbor" informatii mai complexe. Imi spune ca e un copil care poate face mai mult, dar pentru ca e neatent si ia in joaca lucruri serioase, poate pierde mult si e pacat. 

        De aceea apelez la ajutorul vostru. Am nevoie de un psiholog care sa imi spuna cum sa procedez in situatia de mai sus. 

 

Va multumesc.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Cei mai activi membri în acest subiect

Exact asa era baiatul meu la vista asta. Nici prin cap nu mi-a dat sa-l duc la psiholog. Alti colegi de-ai lui erau si mai neatenti, dar la noi nu exista concursuri si alte chestii de astea care sa puna presiune pe parinti si copiii. Poate ca e mai bine asa.

 

Si probabil nu existau  nici doamne invatatoare care sa faca previziuni de genul:  "in timp se vor acumula lipsuri si nu va mai face fata"  la un copil ce isi indeplineste obligatiile scolare insa "nu  lucreaza nimic in plus fata de teme" .

 

Bineinteles ca rau nu ii va face in principiu o evaluare chiar daca se dovedeste  inutila insa nu ar fi rau sa ceri si sfatul pediatrului copilului de exemplu indiferent de spaimele invatatoarei  pe care bine merci ti le poate induce si tie in timp daca nu ai si o parere a unui specialist.

Succes

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Si probabil nu existau  nici doamne invatatoare care sa faca previziuni de genul:  "in timp se vor acumula lipsuri si nu va mai face fata"  la un copil ce isi indeplineste obligatiile scolare insa "nu  lucreaza nimic in plus fata de teme" .

 

Bineinteles ca rau nu ii va face in principiu o evaluare chiar daca se dovedeste  inutila insa nu ar fi rau sa ceri si sfatul pediatrului copilului de exemplu indiferent de spaimele invatatoarei  pe care bine merci ti le poate induce si tie in timp daca nu ai si o parere a unui specialist.

Succes

Exact, exact, din contra, invatatoarea nu stia cum sa-i mai incurajeze si sa le fie alaturi. Uite aici un articol despre cit pot sta concetrati copiii la virste mici. Noua ne-a spus si invatatoarea despre asta.

 

Normal Attention Span by Age:

Children ages 5-6 years old typically can attend to one activity that is of interest to them for around 10-15 minutes at a time and should generally be able to filter out small distractions occurring simultaneously in the environment. They may only be able to attend to an assigned classroom activity for only 5-10 minutes particularly if they find it uninteresting or difficult for them and do not have adult guidance to stay on task. As a guideline some research suggests using a child’s age as a general starting point for the number of minutes a child can attend to a single assigned task…so 5 minutes for a 5 year old, 7 minutes for a 7 year old, etc. Small groups of children may be able to play together for 15 minutes or up to a 1/2 hour if they are engaged in novel, interesting play activities. Children ages 6-7 years may be able to sustain attention to one interesting or novel task for as long a 30 minutes. Typically in kindergarten and 1st grade getting kids motivated, interested and engaged in the lesson is the key way of holding their attention. It also helps to keep lessons shorter and intersperse movement activities in between your lessons that require sitting and focusing behaviors. Another key to success in sustaining attention with young children is to have a teacher or aide in the classroom who is always able to help with new, difficult or frustrating tasks and who can intervene and provide cues to stay on task before a child loses interes.

 

De cum vezi, mai mult de 30 minute nu poti cere unui copil sa fie atent. Tacticile in invatamintul primar romanesc ar trebui schimbate in profunzime, ca nu esti prima pe care o aud ca vrea sa duca copilul normal si sanatos la pshiholog. Acu vorba mamicii11, de stricat nu poate sa strice. 

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

danuta, copilul tau are cel mai probabil un alt stil de invatare fata de majoritatea copiilor.

cred ca aceasta ar trebui sa fie evaluarea pe care sa i-o faci, determinarea modului de invatare.

 

uite aici detalii:

https://sites.google.com/site/deprinderidelis/invata-sa-inveti/stiluri-de-invatare

 

e important sa-ti dai seama care este stilul lui de invatare, astfel incat si metodele folosite acasa, cand il ajuti la lectii sau le face singur, sa aiba efect.

ba chiar si invatatoarea ar putea aplica aceste metode, daca are o minte deschisa si o intereseaza binele copiilor. nu toti copiii sunt la fel, asta e clar.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

danuta, copilul tau are cel mai probabil un alt stil de invatare fata de majoritatea copiilor.

cred ca aceasta ar trebui sa fie evaluarea pe care sa i-o faci, determinarea modului de invatare.

 

Care e ala,dupa parerea ta,ca n-am timp sa ma uit pe linkul ala?

 

Si mie mi se pare un comportament perfect normal pentru un copil de 7-8 ani...virsta la care ,sorry,nu cred ca exista "stil de invatare".

 

Si al meu era la fel la virsta asta,deci un lucru destul de normal,des intilnit.(aoleu ...imi amintesc cind a inceput cu liniute,bastonase etc...mai mult se scarpina in cap,se stergea la ochi,mergea la baie...decit scria! [:-)))] [:-)))]

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va mai spun una! Al meu are 14 ani jumate acum si daca e ceva ce nu-l intereseaza, ii trece fix pe linga ureche!!! Noroc ca pentru examenele de la anul si-a putut alege materiile favorite, ca nu stiu ce ma facem altfel. Baietii sint putin mai imprastiati si mai agitati decit felele (sigur, nu toti, dar multi asa sint), deci copilul tau e NORMAL!.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Participă la discuție

Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.

Oaspete
Răspunde la acest subiect...

×   Lipire ca text formatat.   Lipește ca text simplu în schimb

  Sunt permise doar 75 de emoji.

×   Linkul tău a fost încorporat automat..   Afișează în schimb ca link

×   Conținutul tău anterior a fost restaurat.   Șterge editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini dintr-un URL.

Se încarcă...

×
×
  • Adaugă...