Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

dupa cate reparatii se schimba un telefon


myky791

Recommended Posts

buna seara.

am un telefon cumparat anul trecut in iulie, are garantie doi ani. in ianuarie l-am trimis la service, mi-au schimbat softul, a mers vreo doua saptamani, apoi mi s-a stricat toch-ul. l-am trimis iar in service in februarie, a venit inapoi nereparat, dupa doua zile l-am trimis inapoi. a mers vreo 3 saptamani, acum iar are probleme cu toch-ul si a aparut si prima problema, care a avut-o, nu se mai aude. am sunat azi iar la ei, mi-au zis ca o sa se uite mai atent la el. asta este a patra oara cand merge in service. 

voiam sa va intreb ce pot face eu, ca sa mi schimbe produsul? de cate ori trebuie trimis in service? chiar nu stiu cum sa procedez. ati mai patit asa ceva? maine am sa sun la protectia cosnumatorului, sa vad ce imi zic. din ce am gasit eu pe net, trebuie sa imi trimita ei negatie ca nu mai pot repara telefonul, ca sa mi-l schimbe cei de la magazin.

multumesc anticipat.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Cei mai activi membri în acest subiect

Eu am avut un telefon la abonament de la Orange, cu garantie 2 ani. In mod normal, de 3 ori merge la garantie gratuit, si dupa te instiinteaza care sunt costurile reparatiilor. Dar la mine s-a dus soft-ul dupa 6 luni, mi-au dat un telefon nou. Dupa alte 5 luni, s-a oprit iar. Nu mergea, nu se deschidea, nu nimic... L-am dus la ei, am sunat dupa cateva zile si nu au raspuns, pe site-ul online la reparatii imi spuneau ca nici nu l-au bagat in service, si dupa 17 zile m-am dus la ei ca sa imi spuna ca nu au ce-i face si mi l-au dat inapoi, anulandu-mi si garantia :))). In mod normal, prin cerere puteam schimba telefonul, dand niste bani pe altul, bineinteles! M-am plimbat la 2 magazine ca ma cert degeaba cu ei. Am vrut sa anulez contractul, dar am ramas pana la urma cu abonamentul si am facut rost de un alt telefon. Astept sa termin perioada contractuala si sanatate. Sunt niste porci si niste saraci! Si am auzit foarte multe plangeri de genul de la clientii lor. Foarte multi s-au portat in alte retele, asta voi face si eu! Mna, succes! Dar decat timp pierdut si nervi intinsi la maxim, mai bine zici ca ei si faci ca tine!

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

1. Vorbim de persoane fizice, garantia functioneaza pe toata perioada, nu are un numar limitat de trimiteri in service.

 

Transportul se efectueaza pe cheltuiala firmei care repara. Daca defectul nu face obiectul garantiei o sa platesti constatarea si/sau reparatia.

Daca defectu l nu se remediaza in termen de 15 zile primesti alt produs identic sau cu acordul tau banii inapoi sau un produs superior.

Daca reparatiile cumulate depasesc 15 zile revenim la punctul precedent.

Timpul de reparatie curge de cand notifici firma care asigura garantia ca ai expediat produsul, atata timp cat dai seria produsului, factura si data etc

 

Desigur ai oricand dreptul sa notifici anpc dar nu uita sa dai date complete, cnp-ul tau, facturi, copie dupa certificatul de garantie si orice poza sau document iti este in ajutor.

 

 

Garantia minima pentru produse noi este de 24 luni

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Si.. Garantia se prelungeste cu timpul cat sta produsul in service. Daca primesti alt produs, garantia este din nou de la inceput.

 

Ex: se strica telefonul in ultima luna de garantie si primesti altul, ... Ai din nou 24 luni garantie.

 

 

 

Atentie la produsele resigilate sau care beneficiaza de avanje financiare, le poate fi redusa garantia daca avantajele se specifica pe factura fiscala

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

buna seara.

am un telefon cumparat anul trecut in iulie, are garantie doi ani. in ianuarie l-am trimis la service, mi-au schimbat softul, a mers vreo doua saptamani, apoi mi s-a stricat toch-ul. l-am trimis iar in service in februarie, a venit inapoi nereparat, dupa doua zile l-am trimis inapoi. a mers vreo 3 saptamani, acum iar are probleme cu toch-ul si a aparut si prima problema, care a avut-o, nu se mai aude. am sunat azi iar la ei, mi-au zis ca o sa se uite mai atent la el. asta este a patra oara cand merge in service. 

voiam sa va intreb ce pot face eu, ca sa mi schimbe produsul? de cate ori trebuie trimis in service? chiar nu stiu cum sa procedez. ati mai patit asa ceva? maine am sa sun la protectia cosnumatorului, sa vad ce imi zic. din ce am gasit eu pe net, trebuie sa imi trimita ei negatie ca nu mai pot repara telefonul, ca sa mi-l schimbe cei de la magazin.

multumesc anticipat.

 

ce marca/model este telefonul ? ai cautat pe net impresii, sa vezi daca se mai plang si altii de probleme similare / identice?

eu as face nitzel scandal si as pretinde sa mi se ofere un telefon de rezerva pe care sa-l pot folosi cat e cel personal la reparat; pentru ca pana la urma de aceea cumperi un telefon, sa-l folosesti, nu sa te uiti la el si sa-l stergi de praf.

 fiind la a 4-a defectiune in mai putin de un an, as solicita sa returnez telefonul si sa primesc banii inapoi sau sa-mi fie inlocuit cu altul mai bun, platind eventual o mica diferenta de pret daca este cazul.

ai telefon, dar de fapt nu-l poti folosi pentru ca e mai mult defect.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Ai solicitat schimbarea telefonului celor de la care l-ai achizitionat? Sau doar ai semnalat defectiunea si ei l-au reparat?

 

Am avut o problema similara cu un Samsung Galaxy SIII cumparat de la Orange.Mi s-a defectat de vreo 4 sau 5 ori nu mai stiu exact, dar dupa a 2-a reparatie am solicitat de fiecare data schimbarea telefonului cu unul nou. Bineinteles mi-au raspuns ca nu se poate, deoarece telefonul poate fi reparat. Faza era ca la mine reaparea aceeasi defectiune de fiecare data, plus ultima data 2 chestii noi. Ultima data s-a defecta cu 2 saptamani inaiante de expirarea garantiei de 2 ani. Am facut din nou sesizare la Orange, mi l-au reparat din nou, insa mi l-au trimis dupa expirarea garantiei. Am refuzat ridicarea telefonului si am facut sesizare in scris la protectia consumatorului, descriindu-le exact toata povestea de la prima defectiune pana la ultima, cu dovezi bineinteles (factura de achizitie a telefonului, toate sesizarile mele catre Orange si tot ce am avut pentru a-mi sustine plangerea). I-am anuntat si pe cei de la Orange ca am facut plangere la protectia consumatorului, dar nu le-a pasat. Cei de la protectia consumatorului mi-au dat dreptate, i-au obligat pe cei de la Orange sa-mi dea un telefon nou. Deoarece nu mai comercializau SIII mi-au trimis un SIV nou. 

 

Eu zic sa faci plangere in scris la protectia consumatorului din judetul tau si se va rezolva in favoarea ta. Asta daca telefonul a fost cumparat pe persoana fizica. Protectia consumatorului nu rezolva litigii intre 2 persoane juridice.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

buna.

multumesc de raspunsuri.

in concluzie, am sa ajung la protectia consumatorului sa fac reclamatie si apoi sa vad c mai fac in continuare.

corina dani este un allview a 5 smiley. sotul meu sia luat in acelasi timp cu mine, dar el nu are absolut nici o problema. este luat de la rds, iar ei nu mil schimba pana nu aduc negatie de la service ca nu mai poate fi reparat.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Participă la discuție

Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.

Oaspete
Răspunde la acest subiect...

×   Lipire ca text formatat.   Lipește ca text simplu în schimb

  Sunt permise doar 75 de emoji.

×   Linkul tău a fost încorporat automat..   Afișează în schimb ca link

×   Conținutul tău anterior a fost restaurat.   Șterge editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini dintr-un URL.

Se încarcă...

×
×
  • Adaugă...