viviana Postat Septembrie 11, 2015 Raport Distribuie Postat Septembrie 11, 2015 Metoda grafica a fost o metoda pe care am priceput-o greu. Adica nu din prima. Mintea noastra de adulti obsinuita cu ecuatiile nu isi mai poate imagina segmentele. Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ioana_Pos Postat Septembrie 11, 2015 Autor Raport Distribuie Postat Septembrie 11, 2015 Eu pot sa ies fara grija in zona plata ca nu ma zboara vantul.:))Pana si vantul are limitele lui de putere.:))Nu s-a nascut vantul ala sa "ma zboare pe mine".:)):))) daca nu te-as fi cunoscut aproape ca te-a crede Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus Postat Septembrie 11, 2015 Raport Distribuie Postat Septembrie 11, 2015 prin metoda grafica :un segment reprezinta M+18, iar 3 segmente reprezinta P-6.4 segmente inseamna M+18+P-6Stim ca M+P face 100deci 4 segmente inseamna 100 + 18 -6=112deci un segment =28dar un segment = M+18, deci M=10dar M+P=100deci 10+P=100 ==> P=90 Ah! In acelasi timp! Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CorinaDani Postat Septembrie 11, 2015 Raport Distribuie Postat Septembrie 11, 2015 Ioana, [flo2] . Și eu am rezolvat cu ecuații dar nu știam cum să explic pentru un copil de clasa a 3-a. Cum zice mcoca e foarte ușor de înțeles. nu mi-a placut niciodata metoda grafica / cu segmente. mi se pare greoaie, in plus sunt persoane care pur si simplu nu pot vizualiza, materializa cum sta treaba cu segmentele / casutele astea Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ioana_Pos Postat Septembrie 11, 2015 Autor Raport Distribuie Postat Septembrie 11, 2015 haha, ai vrea tu de fapt as vrea o dulceata... Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elyda Postat Septembrie 11, 2015 Raport Distribuie Postat Septembrie 11, 2015 daca nu te-as fi cunoscut aproape ca te-a crede Creeeede si nu cercetaaaaa.:)) [:-)))] Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus Postat Septembrie 11, 2015 Raport Distribuie Postat Septembrie 11, 2015 Metoda grafica (ca si alte stupizenii pe care nu le mai folosesti vreodata, din moment ce inveti metode mai usoare) are rolul de a-ti dezvolta logica. Este potrivita doar la varsta aia si eu n-am invatat-o cu cele doua fete mai mari (ele isi faceau temele singure, nu ne chinuiau pe noi...) dar am invatat-o cu Ana, cand m-am dus la o sedinta cu parintii si doamna ne-a aratat cum se face, dupa ce bietii parintii disperati s-au declarat absolut ignoranti si neputinciosi la intrebarile copiilor Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ioana_Pos Postat Septembrie 11, 2015 Autor Raport Distribuie Postat Septembrie 11, 2015 No way! Cercetez, cercetez si tot nu cred [flo2] Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanaz Postat Septembrie 11, 2015 Raport Distribuie Postat Septembrie 11, 2015 dar de metoda grafica ce spuneti?si eu am rezolvat o precum corina... insa nu au lucrat ecuatii... oh, nu stiam, Patrick facea asa probleme intr-a 3-a.... si nu prin metoda grafica. Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ioana_Pos Postat Septembrie 11, 2015 Autor Raport Distribuie Postat Septembrie 11, 2015 Metoda grafica (ca si alte stupizenii pe care nu le mai folosesti vreodata, din moment ce inveti metode mai usoare) are rolul de a-ti dezvolta logica. Este potrivita doar la varsta aia si eu n-am invatat-o cu cele doua fete mai mari (ele isi faceau temele singure, nu ne chinuiau pe noi...) dar am invatat-o cu Ana, cand m-am dus la o sedinta cu parintii si doamna ne-a aratat cum se face, dupa ce bietii parintii disperati s-au declarat absolut ignoranti si neputinciosi la intrebarile copiilor [:-)))] [:-)))] [:-)))] Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts