gabriela_tutuianu Publicat Februarie 4, 2016 Raport Distribuie Publicat Februarie 4, 2016 buna seara am nevoie de cateva sfaturi legate de un abonament de telefonie incheiat intre mine- pers juridica si telekom . abonamentul a fost incheiat cu un partener telekom , oferta care nu este publica , adica 30.5 euro/luna - 24 de luni . la incheiere angajata acestui partener - nu stiam ca este un intermediar, mi-a spus ca dureaza cca 10 zile timp in care voi primi un sms sa imi ridic telefonul ( samsung S6edge la suma de 620 ron tva inclus ) si atunci incepe furnizarea serviciilor de catre telekom . dupa cateva zile , primesc factura de plata pt abonament si realizez ca deja fusese activata cartela fara sa ma anunte nimeni . sun d-na cu care am semnat ctr si nu stie nimic despre activare , nu stie nimic despre telefon . sun catre telekom , nu stie nimic despre abonament ca nu e semnat de ei in magazin si nici online , sun seful d-nei care nu stie nimic de nici un telefon pe care trebuie sa il primesc , sun telekom sa imi sisteze abonamentul pt ca am fost pacalita in favoarea lor . nu se poate . nici sa imi ofere tel promis la suma negociata , nici sa reziliez ca nu se poate , nu pot merge la protectia consumatorului ca nu se ocupa de pers juridicie . ce sa fac ? chiar nu ma pot adresa nimanui ? nu am nici un drept ? multumesc Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius Postat Februarie 4, 2016 Raport Distribuie Postat Februarie 4, 2016 Politie - serviciul economic - plangere - inselaciune Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deceneus Postat Februarie 4, 2016 Raport Distribuie Postat Februarie 4, 2016 ce sa fac ? chiar nu ma pot adresa nimanui ? nu am nici un drept ? multumesc Cineva spunea ca "telefonul nu se poate pune la dosar"! Litigile nu se rezolva cu telefonul.Daca ai contract in care scrie ca ai dreptul la un telefon si nu ai ridicat aparatul poti refuza plata facturii. Sa te dea in judecata.Daca o platesti se considera contract acceptat.Poti trimite un email pentru rezilierea contractului.https://www.telekom.ro/asistenta/ Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CorinaDani Postat Februarie 5, 2016 Raport Distribuie Postat Februarie 5, 2016 cat a trecut de la semnarea contractului ? nu ai in contract o clauza de reziliere care sa-ti permita sa faci acest lucru intr-un anumit interval, fara sa fii nevoita sa dai explicatii sau sa platesti eventuale despagubiri ? Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anya Postat Februarie 5, 2016 Raport Distribuie Postat Februarie 5, 2016 Ai un contract scris si semnat de parti? Ce scrie in contract? Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela_tutuianu Postat Februarie 5, 2016 Autor Raport Distribuie Postat Februarie 5, 2016 am semnat ctr in data de 19 ianuarie si ei spun ca mi-au activat numarul ( care era cartele reincarcabila ) pe 22 ian . in data de 29 ian , cand a asosit factura , am sunat si am inregistrat o plangere catre telekom . in ctr nu scrie nimic de perioada de reziliere si ei imi spun ca nefiind oferta publica nu se poate renunta la el , insa scrie ca trebuie sa platesc 2500 ron daca am ridicat telefon . nu am ridicat nici un telefon , insa ei imi spun ca ar fi trebuit sa ridic telefon si am de plata oricum cei 2500 ron . i-am amenintat ca inchid firma si mi-au spus ca imi transfera datoria de 2500 ron pe pers fizica si ma blocheaza prin preventel in toate retelele . le-am transmis ca asa sa faca, nu am de gand sa le platesc . mi se spuns ca ra fi trebuit sa semnez ctr si o disa de comanda pt acel telefon unde aparea si suma care sa o platesc pt el . este clar ca duduia dorea sa imi traga teapa , nesesmnand acea fisa si mintindu-ma cu privire la procedura . am fost naiva pt ca la vodafone am procedat exact asa ( am semnat ctr si mi-au trimis tel dupa cateva zile acasa prin curier si am platit diferenta . insa eu nu stiam cand am semnat ca am semnat cu un partener care trebuie si el sa traiasca si au modificat ctr in favoarea lor , de aceea nu pot renunta . intermediarii astia exclud din ctr varianta de reziliere . multumesc Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anya Postat Februarie 5, 2016 Raport Distribuie Postat Februarie 5, 2016 Reclamatie scrisa la Telekom. In cadrul reclamatiei scrii ca depui reclamatie si la ANPC si o si faci. Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monicabo Postat Februarie 5, 2016 Raport Distribuie Postat Februarie 5, 2016 Reclamatie scrisa la Telekom. In cadrul reclamatiei scrii ca depui reclamatie si la ANPC si o si faci.E incheiat pe persoana juridica contractul, de aceea nu se poate adresa catre ANPC. Si teparii astia probabil ca mizeaz si pe asta.Dar fa ceea ce zice Marius, alaturi de reclamatie scrisa catre Telekom, plangere la politie pt inselaciune. Este o infractiune economica. Nu cred ca are importanta ca este Telekom sau un partener, partenerii astia sunt subcontractati de Telekom, deci lucreaza in numele Telekom deci Telekom respunde de ei. Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viviana Postat Februarie 5, 2016 Raport Distribuie Postat Februarie 5, 2016 Telekom s-a prostit rau de tot. Eu ma duc saptamana viitoare sa fac plangere la OPC si apoi la politie cred. Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laisha Postat Februarie 5, 2016 Raport Distribuie Postat Februarie 5, 2016 Reclamatie la Telekom cum ca unul din parteneri ii fura. Nu se poate ca un reprezentant Telekom sa incheie astfel de contracte. Mai mult, daca telefonul nu a intrat in posesia ta, nu e al tau ce mai. Ce sa platesti? Si f bine ca ai reclamatia/plangerea din 29. Eu zic sa insisti, sa mai trimiti reclamatii. Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participă la discuție
Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.