Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Reluarea activitatii dupa CIC in "vremurile pandemiei"


Recommended Posts

Stiu. Intrebarea e: voi beneficia de acest drept? Daca cine stie cine pe cine stie unde interpreteaza altfel?

 

Mi-as fi dorit un raspuns scris de care sa ma pot agata. Asa, in lipsa macar a confirmarii primirii e-mailului meu, am ca argument niste conversatii telefonice care m-au adus in pragul AVC-ului. Si cam atat.

 

Iar pentru mine insecuritatea e big bau-bau. Nu sunt genul aventuros, adica sunt, dar ma arunc in hau cu franghia bine legata si asigurata. Acum n-am franghie si de azi caaaaaad. Voi gasi salteaua la aterizare?

in mod sigur!

 

edit: poate nu chiar atunci cand era ziua ta  vei primii banii pentru ca se vor face decalari dar in mod sigur iti vei primi banii.

Editat de
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 94
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Cei mai activi membri în acest subiect

Stiu. Intrebarea e: voi beneficia de acest drept? Daca cine stie cine pe cine stie unde interpreteaza altfel?

 

Mi-as fi dorit un raspuns scris de care sa ma pot agata. Asa, in lipsa macar a confirmarii primirii e-mailului meu, am ca argument niste conversatii telefonice care m-au adus in pragul AVC-ului. Si cam atat.

 

Iar pentru mine insecuritatea e big bau-bau. Nu sunt genul aventuros, adica sunt, dar ma arunc in hau cu franghia bine legata si asigurata. Acum n-am franghie si de azi caaaaaad. Voi gasi salteaua la aterizare?

 

Poți reveni la acel e-mail sau scrii un altul în care ceri lămuriri. Chestiunea este că timpul de răspuns depinde de cât de multe solicitări sunt, poate și de ce fel sunt stabilite prioritățile sau care e circuitul. Dacă email-urile sunt tratate ca niște petiții care au termen de răspuns 30 de zile sau dacă se ia în considerare conținutul petiției și se direcționează direct către compartimentul care se ocupă efectiv de problema respectivă, specificându-se eventual urgența problemei. Deci ideea e că e posibil să nu primești un răspuns la acel e-mail atât de repede pe cât ai avea nevoie, dar probabil că nu te costă nimic să revii la el. În paralel, mai poți insista și la telefon ca să ai un răspuns mai rapid. Aș fi foarte surprinsă să primești un răspuns nefavorabil, chiar ar trebui în acest caz să cauți o cale să vorbești cu cineva din conducerea instituției,

Editat de
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Poți reveni la acel e-mail sau scrii un altul în care ceri lămuriri. Chestiunea este că timpul de răspuns depinde de cât de multe solicitări sunt, poate și de ce fel sunt stabilite prioritățile sau care e circuitul. Dacă email-urile sunt tratate ca niște petiții care au termen de răspuns 30 de zile sau dacă se ia în considerare conținutul petiției și se direcționează direct către compartimentul care se ocupă efectiv de problema respectivă, specificându-se eventual urgența problemei. Deci ideea e că e posibil să nu primești un răspuns la acel e-mail atât de repede pe cât ai avea nevoie, dar probabil că nu te costă nimic să revii la el. În paralel, mai poți insista și la telefon ca să ai un răspuns mai rapid. Aș fi foarte surprinsă să primești un răspuns nefavorabil, chiar ar trebui în acest caz să cauți o cale să vorbești cu cineva din conducerea instituției,

in starea de urgenta nu mai exista 30 de zile de raspuns.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

in starea de urgenta nu mai exista 30 de zile de raspuns.

 

Nu am auzit/citit să se fi modificat ceva în privința petițiilor, din punct de vedere legal. Oricum în general nu durează atât, doar dacă sunt necesare operațiuni complexe sau de durată pentru rezolvarea lor sau dacă sunt în număr foarte mare. În ceea ce am scris am prezentat niște posibilități. 

Editat de
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se par amuzante zilele alea de "lucru cu publicul". Adica nu poate cineva raspunde la telefon pentru ca nu e o zi de lucru cu publicul? Inteleg cand ai 10 ghisee la care se aglomereaza "publicul", dar asa?

 

Desi azi stiu sigur ca nu era zi in care nu se se lucra cu publicul. Vinerea este. Cu toate astea, azi nu mi-a raspuns nimeni... Maine e vineri, ramane pe luni. Maine mai pot doar sa incerc cu e-mail...

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Nu am auzit/citit să se fi modificat ceva în privința petițiilor, din punct de vedere legal. Oricum în general nu durează atât, doar dacă sunt necesare operațiuni complexe sau de durată pentru rezolvarea lor sau dacă sunt în număr foarte mare. În ceea ce am scris am prezentat niște posibilități. 

nu, dar e vorba de oamenii care au nevoie de certitudini , nu de promisiuni. si nu de legi care nu pot fi aplicate pana cand nu vin aplicarile la lege si apoi fiecare cum le intelege el, ca judet, ca nu sunt clare.  normal , in conditiile astea trebuia sa se uite de normele la legile date de oameni care habar nu au ce se intampla in domiciul unei mame care are copii de 2 ani. scurt si la obiect. 

dar cine poate face asta?  in nici un caz politicienii.

Editat de
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se par amuzante zilele alea de "lucru cu publicul". Adica nu poate cineva raspunde la telefon pentru ca nu e o zi de lucru cu publicul? Inteleg cand ai 10 ghisee la care se aglomereaza "publicul", dar asa?

 

Desi azi stiu sigur ca nu era zi in care nu se se lucra cu publicul. Vinerea este. Cu toate astea, azi nu mi-a raspuns nimeni... Maine e vineri, ramane pe luni. Maine mai pot doar sa incerc cu e-mail...

 

Ai sunat vreodată vineri și ți s-a spus că nu e program cu publicul? Eu cred că ar trebui să încerci,să suni mâine. În general telefonul ăla sună la un secretariat. De obicei e o singură persoană care prestează această activitate în cadrul acestor instituții, Dacă se întâmplă să lipsească, din diverse motive, ea trebuie suplinită de un alt lucrător care mai are și alte treburi, alea ale lui „de bază”și e posibil să rateze niște apeluri. Mna, mi-am dat și eu cu presupusul, nu trebuie să te descurajeze faptul că nu ți s-a răspuns azi, asta vreau de fapt să zic. Și să încerci să suni și mâine, și să revii și la email. Adică eu asta aș face. 

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Ai sunat vreodată vineri și ți s-a spus că nu e program cu publicul? 

 

Da, vinerea trecuta. Dupa ce la numarul direct nu mi-a raspuns nimeni am sunat in secretariatul mare (adica acolo de unde aveam numarul agentiei de plati) si mi-au zis ca vinerea nu se lucreaza cu publicul.

 

La agentie se pare ca raspund mai multe persoane, fiecare fiind responsabila pentru un numar de cazuri. Fiecare dintre ele a verificat in lista de cazuri care le fusesera atribuite mesajul meu, si nu l-au gasit. Fiecare mi-a promis ca verifica in secretariat daca si unde a ajuns mesajul, si nu am primit nici un raspuns, desi fiecare mi-a cerut telefonul ca sa revina. Si fiecare din ele mi-a dat alt "verdict". 

 

De incercat o sa tot incerc, si cand mi se degradeaza starea psihica vin si mai bubui pe aici, imi mai refulez frustrarea, oricum, nu aveti idee cat de mult va multumesc tuturor pentru implicare si sustinere.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Da, vinerea trecuta. Dupa ce la numarul direct nu mi-a raspuns nimeni am sunat in secretariatul mare (adica acolo de unde aveam numarul agentiei de plati) si mi-au zis ca vinerea nu se lucreaza cu publicul.

 

La agentie se pare ca raspund mai multe persoane, fiecare fiind responsabila pentru un numar de cazuri. Fiecare dintre ele a verificat in lista de cazuri care le fusesera atribuite mesajul meu, si nu l-au gasit. Fiecare mi-a promis ca verifica in secretariat daca si unde a ajuns mesajul, si nu am primit nici un raspuns, desi fiecare mi-a cerut telefonul ca sa revina. Si fiecare din ele mi-a dat alt "verdict". 

 

De incercat o sa tot incerc, si cand mi se degradeaza starea psihica vin si mai bubui pe aici, imi mai refulez frustrarea, oricum, nu aveti idee cat de mult va multumesc tuturor pentru implicare si sustinere.

 

Nu știu ce e „secretariatul mare”, dar nu cred că se poate întâmpla ceva rău dacă suni mâine la agenția de care aparții. Sunt un pic contrariată pentru că, din câte știu, nu este chiar legală chestiunea cu „nu avem program cu publicul”. Programul cu publicul se asigură permament pe timpul programului de lucru. 

Dacă mesajul s-a pierdut, retrimite-l  și expune exact situația, că mesajul inițial nu a putut fi găsit și că ai primit ulterior telefonic răspunsuri contradictorii și vrei să te lămurești. Hai că sună ca și când te învăț eu, sunt convinsă că știi ce trebuie să scrii :))

Eu te încurajez să insiști pe toate căile, chiar și vineri.

Editat de
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Participă la discuție

Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.

Oaspete
Răspunde la acest subiect...

×   Lipire ca text formatat.   Lipește ca text simplu în schimb

  Sunt permise doar 75 de emoji.

×   Linkul tău a fost încorporat automat..   Afișează în schimb ca link

×   Conținutul tău anterior a fost restaurat.   Șterge editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini dintr-un URL.

Se încarcă...

×
×
  • Adaugă...