Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Incepem scoala pe 14 septembrie...sau nu... si cele 3 scenarii in dezbatere


Recommended Posts

  • Administrators

In Olanda scolile au inceput de la mijlocul lui August - copiii merg la scoala - cu masca.

 

Olandezii sunt de parere ca cel mai mare risc de raspandire a virusului nu sunt contactele intre copii ci sistemele de ventilatie ale scolilor. 

O atentie deosebita se da ca geamurile sa fie mereu deschise si sa faca cat mai multe lectii in aer liber - cand se poate.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 247
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Cei mai activi membri în acest subiect

Posted Images

In clasa copilului meu de clasa 10, ieri după ora a 5-a a fost alarma cu un elev . 
fratele lui, de 20 de ani a fost descoperit întâmplator ( îl durea burta ) pozitiv Covid. 
 

Frății nu locuiesc in aceeași casa, dar s-au văzut săptămâna trecută .  Ba copilul a fost și la petrecerea copilului meu, din weenkend

 

so, copilul a făcut ieri testul, clasa merge normal la școala, dar nu se vor uni cu alte clase . 
Au anumite materii in care se unesc clasele: unii fac franceza, altii latina ( de la B cu C) unii religie catolica, altii Evanghelică și restul etica ( se unesc cu A cu C) unii fac bilingual altii nu, unii fac italiana altii informatica , fetele fac sport separat de băieți .. etc .. acum fac totul separat . Deci au separat toată clasa, dar ei merg la școala . 

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Ai mei au inceput scoala de 2 saptamini, amindoi la liceu acuma. Clasele supraincarcate, ca in toate liceele din Fr - 35-36 elevi/clasa. Toti elevii, indiferent de nivel, merg la scoala in acelasi timp, adica nu s-a declansat invatamintul la distanta si nici nu se preconizeaza. Eventual, in functie de numarul de bolnavi intr-o clasa se va inchide clasa, apoi scoala. Au fost scoli primare si gradinite care au fost inchise, insa nu colegii (cls 5-8) si nici licee. Masca obligatorie tot timpul, in afara de cantina. Grupele de elevi, in functie de materiile alese se amesteca intr-o veselie. Avind in vedere orarele, cu "ferestre" multe si dese, copiii pleaca de acasa la 7 sau 8 chiar daca incep la 10, pt ca dupa 8 nu mai e tren pt oras. In tren si chiar pe strada, in oras, mastile sint obligatorii pt ca sintem in zona rosie. Astfel ca sint obligati sa poate masca de la 7 dimineata la 7 seara aproape non stop.

 

Apropo, citind pe un forum de profi am inteles de ce intre martie si mai cursurile on line au fost audio si deloc video (isi auzeau profesorii, dar nu-i vedeau). Pt ca aici profesorii sint obsedati de ideea ca elevii vor face capturi de ecran cu ei si dupa aceea tot felul de fotomontaje dubioase difuzate pe internet.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Fii-mea a avut azi prima zi de ore online. Eșec total, a petrecut 6 ore înțepenita pe scaun în fata laptopului. Primele 3 ore au fost de engleza, dar pentru ca profesoara e în concediu medical, nu s-a generat platforma pe care sa se conecteze, la clasa a venit un profesor înlocuitor, celor de acasă li s-a comunicat sa lucreze din auxiliarul de anul trecut, pentru ca nu au primit manuale nici unii, nici alții. Apoi, la următoarele 3 ore, conexiunea nu a funcționat cum trebuie, sonor zero sau extrem de slab și cu reverberatii, așadar copilul meu nu știe ce s-a predat/discutat azi la ore.

Vai de capul nostru... 

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Si Alexandra mea a avut azi ore on-line. 

La prima ora nu mergea conexiunea la net, a scris diriga ca inca se lucreaza la asta si ne cere scuze.

La ora a2a inca nu aveau conexiune, dar profa de biologie le-a trimis pe wattsup poza cu tabla de la clasa scrisa si le-a trimis ce au de citit si de unde. 

La restul orelor s-a lucrat on-line. N-am mai putut conversa cu ea. 

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Propunere: Orar organizat modular
În cazul tuturor celor 3 scenarii, organizarea modulară a orarului prezintă avantaje evidente:
• reducerea riscurilor asociate apropierii fizice în cazul S1 și S2 (profesorii vin în contact cu mai puține clase într-o perioadă de timp);
• reducerea efortului elevilor în cazul tuturor scenariilor, prin scăderea numărului de discipline care necesită concentrarea lor și efectuarea de teme pentru acasă într-un interval de timp;
• flexibilizarea orarului în S3, prin reducerea numărului de profesori (2 sau 3) cu care o clasă lucrează într-o săptămână și reducerea numărului de clase cu care un profesor lucrează într-o săptămână.
 
Explicații : 
• Orarul modular se poate realiza cel puțin pe parcursul unui semestru, prin însumarea orelor de la fiecare disciplină și programarea unor perioade (module);
• Într-o perioadă, elevii au câte 2 (două) ore pe zi, în fiecare zi, la o disciplină. Elevii au astfel, în funcție de planurile-cadru ale clasei respective, numai 2 (două) sau 3 (trei) discipline simultan.
• La discipline cu un număr mare de ore pe săptămână se organizează câte 2 (două), 3 (trei) sau 4 (patru) module pe semestru; de exemplu, pentru 4 (patru) ore pe săptămână, în 17 săptămâni sunt 68 de ore care pot fi planificate în 2 (două) module de câte 2 (două) săptămâni și unul de (aproape) 3 (trei) săptămâni.
 
Realizarea orarului este la decizia fiecărei unități de învățământ. 
Pentru adoptarea unui orar modular, nu este nevoie de modificări legislative.

 

 

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Participă la discuție

Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.

Oaspete
Răspunde la acest subiect...

×   Lipire ca text formatat.   Lipește ca text simplu în schimb

  Sunt permise doar 75 de emoji.

×   Linkul tău a fost încorporat automat..   Afișează în schimb ca link

×   Conținutul tău anterior a fost restaurat.   Șterge editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini dintr-un URL.

Se încarcă...

×
×
  • Adaugă...