Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

Recommended Posts

am aceeasi parere :)

am subliniat ca sunt lucruri ce se pot face, oricand. 

 

referitor la localitatea mica, imi dau seama ca sunt posibilitati limitate. dar tot se poate sa gaseasca pe altcineva. in plus, un medic mai tanar e intotdeauna mai deschis la lucrurile noi si la imbunatatirea serviciilor. 

 

Tocmai am sunat-o. I-am zis ce info am de aici. Medicul e mai in varsta. Mama zice ca are cam 66 de ani. O asteapta cu reteta, i-o da si ea pleaca la farmacie. 

Impresia mea e ca nu stie, nu se complica cu aparatura. Nu cu telefon, mail.

I-am zis sa insiste.

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 965
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Cei mai activi membri în acest subiect

Posted Images

Deci si mai simplu. Atunci tot despre lene e vorba, din moment ce legea permite reteta in format electronic.

Monicabo, nu e vorba de atatia pasi. Am scris, e un buton ce se apasa din aplicatia SIUI. 
 

michelle, eu nu stiu care e relatia tatalui tau cu medicul de familie. Probabil ca daca o roaga ii poate lua medicamentele de la farmacie. 

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Ce retete minunate!

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Glimmer, ai făcut vreodată reclamație la tot ce ai scris aici? 
 

anja, părinții tăi au făcut reclamație? 
 

Eu pe vremea când eram in Ro nu îmi băteam capul sa reclam, Pt ca nu prea se lua in considerare, sau nu se făcea nimic. “Mulțumim ca ați reclamat” și gata. Atât. 
 

Țineți minte când acum un an jumate la ultima mea vizita in Ro, un șofer de la o firma privată conducea autobuzul pe autostrada in Ungaria, vb la telefon și scriind in carnetel, conducând cu genunchii? I-am făcut poza, am reclamat. S-a întâmplat ceva? Habar n-am, n-am primit niciun feedback. “Mulțumim Pt reclamație”. 
 

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am halit o cutie întreaga de smochine cu miere turnată deasupra și o bucata de manchego pe lângă. Asta a fost prânzul meu, nu mi-a mai trebuit altceva. 
 

Am băgat de dimineața un hike zdravăn de 4 mile (a fost mult la deal). Câinii au fost lati de oboseala. Azi mergem la cel mic in vizita (trecem pe la cofetăria românească). Mâine am alt hike in plan. Mai lung!!!

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

La noi la spital, bănuiesc ca in toată țara, este un sistem intern (pe lângă cel extern) de reclamații. Adică reclamam orice neregularitate se iveste între noi, laboratorul și secții, Secțiile între ele. 
 

Aceste reclamații intra in sistemul intern de calitate, care e foarte bine pus la punct și controlat. Orice reclamație înseamnă ca cineva s-a abătut de la rutina și automat de la calitatea serviciului pe care noi trebuie sa îl oferim pacienților. 
 

Un singur exemplu va dau, ultimul Pt care am scris reclamație zilele trecute. Dar primesc feedback cu ce măsuri s-au luat. Toți greșim, suntem oameni. Eroarea umană esre cel mai des întâlnită. 
Asadar, zilele trecute eram pe secțiunea de hematologie. Aparatul nostru este automat, rezultatele merg automat dintr-un sistem in altul cu excepția celor care sunt “suspecte”. Suspecte din anumite criterii pe care aparatul îl are in “memorie”. Una din suspiciuni, atunci când rezultatele la anumite analize diferă mult fata de rezultatele precedente, este alarma de “pacient încurcat”. Adică cel care a luat sângele, a încurcat un pacient cu altul. Asta mi s-a întâmplat mie, aparatul a oprit analizele unui pacient cu alarma asta. Am verificat, intr-adevăr pacientului, care era internat pe secția de chirurgie, ii scăzuse mult hemoglobina fata de ziua precedenta, ca și cum ar fi sângerat. Sun pe secție, întreb dacă pacientul are ceva probleme, explic asistentei care e suspiciunea și Pt ca răspunsul ei este ca pacientul nu a sângerat și se simte bine, cer sa reia analiza. In 30 min primesc o noua eprubeta, totul Ok, aparatul nu semnalează nicio suspiciune. Sun din nou sa ii spun asistentei ca a încurcat ceva pacienți, dar ea știa deja greșeala ce o făcuse: ii luase pacientului sânge din mâna in care primise perfuzie, nelăsând sa treacă timpul necesar după primirea perfuzie (sau putea lua din mâna cealaltă) astfel încât sângele fusese diluat cu soluția perfuzata. O greșeala banala. O eroare umană. 
Am scris reclamație. Nu Pt asistenta, ci pentru caz. E o greșeala care putea avea consecințe: pacientul sa primească sânge, probabil ceva tratament, etc. Și Pt asta e nevoie sa li se amintească rutinele. Atât. 

 

Pacientii pot reclama și ei Pt orice nu li se pare normal. Primesc răspuns la reclamația făcută. 
 

Pt erori medicale grave, in caz de moarte sau chestii grave, exista Lex Maria. 
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lex_Maria

Am avut câteva cazuri de Lex Maria pe insula. Unul pe care mi-l amintesc, o fata de 18 ani care a murit Pt ca medicii nu au verificat la timp nivelul de cortizon și a primit tratament greșit, trimisa acasa, deși fata abia stătea pe picioare. Fata suferea de sindrom Cushing la care nu s-a gândit nimeni. 
Astfel de cazuri nu trec fără reclamații, fără sa fie verificate și sa se ia măsuri. In urma acestei reclamații am primit acces la jurnal direct, pacientii văd rezultatele analizelor in jurnal, la care oricine are un computer sau un smartphone, are acces. Înainte numai medicii și asistentele aveau acces la jurnal. Ideea e ca dacă fata ar fi văzut rezultatul analizei, ar fi semnalat. Așa, din greșeala medicilor care nu s-au uitat la un rezultat, fata a murit. 
 

Părerea mea este ca nu putem sa trecem cu vederea greselile și erorile din sistem. Da, protocoale exista, e foarte bine, dar nu suficient. Sunt ele respectate? Exista condiții sa fie respectate? Unde exista condiții și se respecta, sa fie exemplu Pt cei care nu pot face asta, sa învețe de la cei care pot. Etc... 

 

M-am întins, ma scuzati. Dar am simțit nevoia sa scriu asta. 
 

 

Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Participă la discuție

Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.

Oaspete
Răspunde la acest subiect...

×   Lipire ca text formatat.   Lipește ca text simplu în schimb

  Sunt permise doar 75 de emoji.

×   Linkul tău a fost încorporat automat..   Afișează în schimb ca link

×   Conținutul tău anterior a fost restaurat.   Șterge editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini dintr-un URL.

Se încarcă...

×
×
  • Adaugă...