Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

O intrebare..pt casatoriti si nu numai.


Recommended Posts

Sunt relativ tinerica ,asa,la vreo 25 ani, proaspat casatorita (3 ani juma) cu un copil mic(aproape 3 ani). cum e si normal, am prietene casatorite. si prieteni. ma refer acum in special la prietene. am iesit in oras, in grup. vad un grup de 3 colegi de facultate( sunt studenta in ultimul an) si ii chem la masa la noi. prietenele mele fac stop cardiac si cer sa plecam. Daca aud sotii nostri? daca, daca...daca ce? odata casatorit trebuie sa bagi ochii in pamant , sa nu mai porti mini,sa nu mai primesti complimente, sa nu mai porti o discutie amicala cu un sex opus,etc. nu zic aici ca, doamne feri m-as duce singura cu un coleg la suc, dar chiar asa...venira aia la masa si incepuram sa vb despre licenta si numai eu vorbeam, fetele mele cu capu' la podea. si asta in general,pe strada,la scoala,etc. te-ai casatorit,esti mamica,gata, nu mai poti glumi cu un coleg, te faci verde daca primesti un compliment. ba mai mult imi spune una cum ca ea are voie sa se imbrace mai provocator numai cand e cu sotul. si e mandra de asta, cica o iubeste d-aia ii asa gelos. pe partea cealalta, al meu sot lucra intr-un birou maaaare, sunt doi barbati si restu' femei. de toate varstele. si mie se pare firesc sa glumeasca cu ele, sa se duca sa cumpere pt toata lumea hamburgheri,etc.nu l-am banuit in veci. ei, ma mai duc cateodata p-acolo motata rau ca sa le reamintesc cu cine au de-a face daca cumva incearca vreuna marea cu degetu..dar atat. sunt dusa cu pluta? sunt cumva imatura ? mi-o trece cu varsta? ALEXIA,02.mai.2004- filmulete noi http://s12