Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

Cum putem rationaliza sentimentele?


Recommended Posts

Am sa trec direct la subiectul care ma framanta..am nevoie de sfaturi si chiar de critici,de orice ca sa ma ajute in impasul in care ma aflu. Cum putem rationaliza sentimentele?Stiu ca a priori sunt doua notiuni diferite,dar ma gandesc ca liberul arbitru si ratiunea ne pot ajuta intr-o oarecare masura si in domeniul sentimental. In cazul meu,cum pot pune stop unor sentimente vis-a-vis de o persoana cu care nu vreau si nu pot sa am decat o relatie academica?(eu sunt studenta,el e profesor).Diferenta nu e mare de varsta,5-6 ani poate,el probabil e insurat,eu am un copil.Nu vorbesc de partenerul meu pentru ca nu am regrete fata de el.Suntem un cuplu ciudat,in care nu exista atractie fizica si pasiune.Ne iubim si ne respectam mult,dar atat.Asta-i alta problema.. Ce ma framanta e ca aceasta atractie fata de profesorul meu incepe sa ma bulverseze.Nu vreau sa imi afecteze anul scolar,nu vreau sa ma indragostesc si mai ales nu vreau sa sufar.Dar simt ca nu o pot controla,simt ca sunt pe cale sa ma indragostesc... Si sunt trista,imi vine sa ma iau la palme,imi dau seama ca nu este posibil sa imi fac iluzii,nici macar nu vreau,dar nu imi pot scoate din cap privirea lui,vocea,felul lui cald si prietenos de a fi.... Cum putem opri un sentiment care este pe cale sa se nasca?.Cum putem sa ne scoatem din cap o persoana? Diana P.S.Precizez ca o sa am cursuri pana la sfarsitul lui decembrie cu el,am sa il vad doua ore pe saptamana [bang][bang]
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul răspuns