Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

sa fie asta destinul meu


Recommended Posts

Buna seara Povestea mea nu e speciala.Desi sunt medic nu stiu reteta pentru sufletul meu.Nu stiu cum sa depasesc singuratatea,mi-e din ce in ce mai greu.Parca timpul s-a oprit in loc sau nu mai are rabdare cu mine,vorba lui Marin Preda.Prietenul meu e plecat din tara,voi pleca si eu,dar pana atunci e greu.Chiar daca munca imi ocupa jumatate din zi,seara, in weekend e singuratatea aia apasatoare.Am incercat sa gandesc optimist,dar ma apuca uneori sentimentul de dor,de melancolie.Poate cunoasteti voi reteta pentru sufletul meu.
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul răspuns
Buna! Pai esti intr-o situatie f. ok. Si mie mi-a plecat acum vreo patru luni prietenul meu de atunci, si de bine ce i-a fost mi-a transmis sa nu ma mai duc si eu, desi initial asa conveniseram. Sper ca nu te-am speriat. Nu am intentionat asta. Probabil ca am vrut sa ma descarc putin si eu de intamplarea asta. Ideea e ca , daca tot te vei duce si tu, nu ai de ce sa te stresezi din cauza singuratatii. Ar fi mai rau daca nu te-ar astepta nimic clar in viitor. Eu sunt intr-o astfel de situatie si ma descurc ok cu ea. Si tu poti, cu atat mai mult! Bafta! Am dreptul sa comit greseli si sa nu fiu intotdeauna perfect.
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri