Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Pentru romanii din Marea Britanie - o intrebare


Recommended Posts

Bun gasit! In primul rand, La Multi Ani! si tot ce doriti sa se indeplineasca. De pe site-ul British Council am aflat de un proiect prin care profesorii romani pot lucra un an ca si assistant teacher in Marea Britanie. Nu pun la indoiala seriozitatea acestei instiutii, am dat testul IELTS si am ramas placut impresionata de absolut tot: seriozitatea examenului, conditii, mod de apreciere. Sunt profesor si disciplina mea sau chiar ambele (am dubla specializare) s-ar incadra in cerintele proiectului, in plus vorbesc si franceza. Nu am fost niciodata plecata intr-o tara Europena, pentru mine o astfel de oportunitate ar fi ceva extraordinar, nu am obligatii care sa ma retina aici, deci ma pot dedica profesiei. Acest proiect presupune insa niste costuri, stiu, nimic nu e gratis doar ca nu m-as hazarda intr-un loc unde per final ar mai trebui sa platesc din buzunarul meu. Cum nu stiu costul vietii am decis sa cer ajutorul vostru aici. "Profesorii vor fi platiti cu cel putin 173 de lire/ saptamana, pe parcursul anului. Din aceasta suma scoala poate deduce aproximativ 25 de lire/ saptamana pentru mesele luate in cadrul scolii si circa 25 de lire /saptamana pentru cazare. Profesorii vor trebui, de asemenea, sa plateasca o contributie la Asigurarile de Stat de aproximativ 7lire/saptamana. Aceasta ofera dreptul de a beneficia de toate tipurile de tratamente medicale prevazute de catre Serviciul Medical de Stat, cu exceptia tratamentului stomatologic, care nu este acoperit" "Candidatii selectati isi vor acoperi singuri cheltuielile de calatorie pentru plecarea si intoarcerea din Marea Britanie." "Cadrele didactice ale caror candidaturi sunt acceptate si vor ocupa locuri în scolile britanice vor fi rugate sa contribuie cu suma de 750 de lire pe parcursul anului pentru a acoperi o parte din costurile suportate direct în beneficiul lor. Din pacate, aceasta