Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Donez medicamente FIV


Recommended Posts

Daca se poate sa ajutam viitoare mamici, fara bani,mai ales in preajma sarbatorilor si nu numai, m-am gandit ca este util sa deschid acest subiect. Persoanele care ar dori sa doneze medicamentele ramase dupa FIV altor persoane ce urmeaaza un atfel de tratament pot posta aici anuntul. Va rugam sa specificati localitatea unde sunt disponibile medicamentele, data de expirare a acestora, modalitatea de contact.
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 385
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Cei mai activi membri în acest subiect

Citat:
citat din mesajul lui samira33
mai exista un topic de Donatii medicamente. Ma scuzati, am cautat dar nu am vazut...in cazul asta rog moderatorii sa il mute PS Se poate sa imi dai linkul? Multam ____________________________________________________ 3 sarcini extrauterine FVL pozitiv,heterozigot-gena1691A 3 FIV-uri nereusite 2 FET-uri nereusite urmeaza FIV4... in toamna
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Donez o fiola Cetrotide 0.25 UI, expira in aprilie 2012 si un Puregon pen cu un cartus de 900 UI din care am folosit 300 UI. Au mai ramas in cartus 600 UI plus doza de rezerva de 150 UI. Are si ace. Puregon expira in martie 2012. Au fost tinute in frigider. PM pentru contact. Sunt in Bucuresti. Sa fie cu folos!
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Citat:
citat din mesajul lui pisic77
Donez o fiola Cetrotide 0.25 UI, expira in aprilie 2012 si un Puregon pen cu un cartus de 900 UI din care am folosit 300 UI. Au mai ramas in cartus 600 UI plus doza de rezerva de 150 UI. Are si ace. Puregon expira in martie 2012. Au fost tinute in frigider. PM pentru contact. Sunt in Bucuresti. Sa fie cu folos!
Puregonul nu este valabil cca 28 de zile de la deschiderea penului? intreb si eu, dar parca eu asa stiam...
Link to comment