Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

Recompensa pt. rezultate scolare - gresit?


Recommended Posts

pt baieti care in general au problm. cu concentrarea e f. important ce le dai de mancare dimineatza. un mic dejun high in proteine(oua, carne) si redus in zahar este esential si face o mare diferentza. mai ales cand stii ca va avea test a 2-a zi, pe langa pregatire mai are nevoie de somn bun, dimineatza linistita fara tv, mic dejun bun si o atitudine pozitiva... mai stiu de la o mamica(care are de fapt 3 baietei) ca la baiatul ei cel mare (10 ani)care avea probl cu concentrarea ii da suplimente de Ginko biloba(100% pur)aditional la vitaminele zilnice si se cunoaste. michelle
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Cei mai activi membri în acest subiect

nelia si eu in mesajele mele spun acelasi lucru'la noi merge cutare...cutare"," la al meu ii place cutare...cutare" pt ca e eseential, ce merge la mine...si cu al meu , la tine poate fi iesit din discutie...dar uneori ne mai inspiram...si incercam si poate si reusim. ok, tu spui ca:"
Citat:
Ideea este ca atunci cind lasi copilul sa experimenteze, solutiile vin de la el, nu de la tine... sau cel mult de la o munca de echipa. El spune ca ar vrea asa, ca simte asa, tu spui ca vezi asa... el propune o solutie, tu sugerezi alta, cum vezi tu lucrurile si pina la urma se ajunge la una acceptata si de copil si de parinte. Important este ca in tot acest proces sa validezi copilul in ceea ce simte si ceea ce este el.
" asta facem si noi, incercam sa fim cat mai activ in viatza lor nu ca sa-i controlam , dar sa fim in pas cu ceea ce simt, sa-i cunoastem mai bine,sa putem sa-i intelegem prin ce trec, ce le place, ce nu le place...si impreuna sa gasim cele mai bune solutii. michelle
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

de asemenea valorile morale care le transmitem sunt mai importante decat orice. la virsta de 8 ani e important sa simta dragoste si uniune in familie. sa stie ca prin orice trece nu e singur. noi suntem alaturi de el si mereu gasim solutii. dar el treb sa fie deschis sa ne spuna ce are pe suflet si minciuna nu are ce cauta intre noi.indiferent ce se intimpla, ce face sa nu ne minta. asta e reg nr 1. la noi care o repet poate saptamanal, de cate ori se iveste ocazia... michelle
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Alinuk, eu nu vad ca o recompensa bombonica aia. Ati muncit amandoi, ati avut impreuna o reusita si v-ati tratat dupa, asa e firesc si bine. A fost pur si simplu o zi reusita impreuna. [url="http://penecolorate.blogspot.com"]Pene colorate... cate putin din toate![/url] [url="http://picasaweb.google.com/penecolorate/EsarfePictateVitrinaCuFluturi#"]album[/url] [url="http://picasaweb.google.com/penecolorate/Gradina#"]gradina[/url]
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze ca de la pagina 3 nu am timp sa citesc acum asa ca raspund strict la ce s-a scris inainte. Ale mele sunt mari acum dar inca aplic recompensele in functie de rezultatele la scoala si nu numai. Cand au rezultate bune in general recompensez cu chestii minore precum facutul unei prajituri, cumparat cate ceva dulce(le plac muffins), o activitate placuta. Rezultate la examene, premii etc le recompensez mai sa zicem costisitor, le duc la film, cumpar ceva de imbracat sau dat bani sa-si cumpere ceva ce-si doresc. De aceea, daca imi calca rufele mele si ale sotului le dau 10 lire pentru intreg cosul, 5 pentru jumate. Pentru rufele lor nu le dau nimic. Daca fac ceva ce nu le-am cerut eu precum spalat rufele mele si ale sotului, curat in dormitorul nostru etc, le recompensez cu mici atentii. Pentru rezultate proaste(rar dar nah, sunt copii inca) le iau cate ceva: nu au voie sa mearga undeva, sa-si cumpere ceva, sa foloseasca mobilele si calculatorul pentru x zile, chestii d-astea, in functie de ce au facut. Niciodata nu le las fara mese(adica sa le trimit in camera lor fara cina/ pranz/ mic dejun), intotdeauna le cumpar tot ce au nevoie pentru scoala sau chestii obligatorii si indiferent de cat de suparata as fi, intotdeauna le sarut de noapte buna si le spun ca le iubesc. Chestiile mai costisitoare ca jocuri, laptop, mai stiu eu ce le primesc la sarbatori importante precum zilele de nastere sau Craciun sau Paste. Daca isi doresc ele ceva mai sa zicem scump, isi strang bani din "alocatia" saptamanala sau din calcat rufe si facut curat. Si functioneaza super. ---------------------------------------------- mama de Alexa,mandria ochilor si sufletului meu, 23mai1997, si Sandra ingeras frumos 4septembrie2004/august2007 si mama adoptiva de nepoata minunata Ada 18august1995 O palma sau urlat la copil nu inseamna educatie!Inseamna ABUZ emotional si fizic asupra copilului !ZERO TOLERANTA PENTRU CEI/CELE CARE-SI LOVESC COPILUL FIZIC SAU PSIHIC ! NU EXISTA MOTIVATIE SI NICI SCUZA! Aceeasi intoleranta pentru abuzul de orice fel. PUTETI AJUTA CU O JUCARIE,O HAINUTA,UN BANUT PE CEI CARE AU ATATA NEVOIE AICI: http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=152788&whichpage=11
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Citat:
citat din mesajul lui michelle-usa
nelia si eu in mesajele mele spun acelasi lucru'la noi merge cutare...cutare"," la al meu ii place cutare...cutare" pt ca e eseential, ce merge la mine...si cu al meu , la tine poate fi iesit din discutie...dar uneori ne mai inspiram...si incercam si poate si reusim. ok, tu spui ca:"
Citat:
Ideea este ca atunci cind lasi copilul sa experimenteze, solutiile vin de la el, nu de la tine... sau cel mult de la o munca de echipa. El spune ca ar vrea asa, ca simte asa, tu spui ca vezi asa... el propune o solutie, tu sugerezi alta, cum vezi tu lucrurile si pina la urma se ajunge la una acceptata si de copil si de parinte. Important este ca in tot acest proces sa validezi copilul in ceea ce simte si ceea ce este el.
" asta facem si noi, incercam sa fim cat mai activ in viatza lor nu ca sa-i controlam , dar sa fim in pas cu ceea ce simt, sa-i cunoastem mai bine,sa putem sa-i intelegem prin ce trec, ce le place, ce nu le place...si impreuna sa gasim cele mai bune solutii. michelle
Eu n-am spus ca nu spui.[pup] Insa, uite, tu spui ca mergeti miercurea numai daca... incearca asa cum stau lucrurile acum sa scoti acel daca si sa mergeti indiferent daca a facut sau nu lectiile, insa gaseste alte modalitati de a-i transmite asta. Sint anumite cuvinte (daca, trebuie, numai daca faci asta, primesti aialalta) care deformeaza mesajul transmis, chiar daca lucrurile pe care vrei sa le transmiti sint bune si demne de transmis. Spune-i simplu, asa cum i-ai spune sotului sau unui adult: uite, facem asa: putem iesi miercurea si sa facem ce vrem noi, dar asta presupune ca si eu si tu ne terminam sarcinile de lucru... altfel miercurea va fi pentru recuperari. Sint convinsa ca rezultatul va fi acelasi, adica veti iesi cu lectiile facute, iar el va fi sigur ca si el a contribuit la aceasta iesire. Si se va implica si mai mult la teme pentru ca va intelege de ce le face... Iar daca nu o va face, miercurea va fi zi de recuperare, dar nu ca o pedeapsa, ci ca o consecinta naturala a faptului ca nu ati terminat ce se presupunea ca aveti de terminat (dar aici el trebuie sa vada ca si tu faci la fel, depui efort sa termini treburile ca sa obtineti o dupa-amiaza libera) si deci nu va puteti permite o iesire in aceste conditii. Si sint perfect de acord cu valorile morale, te gindesti la ele, le pui pe o lista si incepi sa le transmiti: a mitui/recompensa/sanctiona in cazul in care nu fac copiii ca sa obtii de la ei sa faca ceea ce vrei tu ca parinte (si de multe ori e musai sa faca) e departe de o valoare morala, nu? Cornelia
Ce n'est pas en regardant la lumière qu'on devient lumineux, mais en plongeant dans son obscurité. Mais ce travail est souvent désagréable, donc impopulaire. (Carl Gustav Jung)
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

nelia , ce spui tu inseamna sa inlocuiescc"daca" cu " dar asta presupune"...nu e mare diferentza, ideea e aceasi. mergem miercurea la tenis daca eu termin mancarea pt seara mai devreme si el lectiile. stie ca si eu si el avem de terminat treburile inainte de a pleca. in discutiile cu copiii am vazut ca un ton placut si expresii scurte conteaza cel mai mult ca sa le transmiti o idee. michelle
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

scuze, si eu am pierdut firul la un moment dat, nu-mi aduc aminte decat ceva de genul "ce alt motiv ar avea sa invete daca nu primesc nimic", nu mai stiu cine a scris. La noi, deocamdata, notele sunt cea mai buna motivatie. Normal ca mergem de ex. la o inghetata cu totii sau la restaurant sa serbam o reusita mai mare sau o sapt. mai grea trecuta cu succes. E satisfactia ca ai facut ceva bun si sarbatoresti cu familia. Dar pt notele de zi cu zi faptul ca ai max. de punctaj, sau ca ai fost cel mai bun din clasa, impreuna cu laudele, imbratisarile etc.etc., sunt suficiente. Poate se va schimba mentalitatea lor si a noastra, pubertatea schimba multe, dar acum merge asa. cristina
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Citat:
citat din mesajul lui michelle-usa
nelia , ce spui tu inseamna sa inlocuiescc"daca" cu " dar asta presupune"...nu e mare diferentza, ideea e aceasi. mergem miercurea la tenis daca eu termin mancarea pt seara mai devreme si el lectiile. stie ca si eu si el avem de terminat treburile inainte de a pleca. in discutiile cu copiii am vazut ca un ton placut si expresii scurte conteaza cel mai mult ca sa le transmiti o idee.
Michelle, eu nu vad semn de egal intre daca... mergem (care e o conditie impusa din exteriorul copilului - tu stii ca trebuie sa faci de mincare, el nu stie ca trebuie sa invete, are nevoie sa inteleaga ca e necesar sa invete) si iesim oricum pentru ca ne place, nu are legatura cu lectiile sau cu mincarea, dar totusi timpul nu ne ajunge si pentru treburi si pentru iesiri, asa ca, prin exemplul propriu (constient din partea ta) il ajuti sa inteleaga (inconstient la inceput, dar cind se va implica si va vedea rezultatele la scoala pe de o parte, placerea de a face liberi ce doriti, tenis sau altceva ce va place, va ajunge constient sa se implice in proces. Din punctul meu de vedere, in prima situatie copilul este adus la o stare de pasivitate in care el face ce-i ceri si recompensa e mersul la tenis (tu fiind autoritatea, cel cu ideea, el executantul) in al doilea copilul este parte integranta din proces, sinteti parteneri... Nu stiu daca e clar ce vreau sa spun... nu ma refer la voi, am luat exemplul vostru pentru a explica diferenta dintre a executa un plan si a fi parte integranta a lui. Cornelia
Ce n'est pas en regardant la lumière qu'on devient lumineux, mais en plongeant dans son obscurité. Mais ce travail est souvent désagréable, donc impopulaire. (Carl Gustav Jung)
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Participă la discuție

Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.

Oaspete
Răspunde la acest subiect...

×   Lipire ca text formatat.   Lipește ca text simplu în schimb

  Sunt permise doar 75 de emoji.

×   Linkul tău a fost încorporat automat..   Afișează în schimb ca link

×   Conținutul tău anterior a fost restaurat.   Șterge editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini dintr-un URL.

Se încarcă...

×
×
  • Adaugă...