Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

De unde NU mai cumparam


Recommended Posts

Poate s-a mai discutat acest subiect, dar eu as vrea sa-l aduc in actualitate cu un magazin si implicit cu o firma de la care am cumparat si apoi am revenit si in final am constatat ca nu era nici cea mai buna alegere cel putin dpv al preturilor si apoi a politicii de rambursare a produselor cumparate. Poate daca as fi cautat innainte pareri despre aceasta firma si produlele lor nu as mai fi avut probleme sau as fi fost mai circumspecta. Despre ce este vorba... Cumparam de la Pofihair vopsea profesionala. Am fost multumita. Pana in momentul in care am cumparat o masca de par Londa intro cantitate mai mare(750 ml).Toate bune si frumoase pana ajung acasa si imi dau seama ca este un produs netestat de mine si daca nu mi-ar fi benefic ar trebui sa-l abandonez. Si in plus cand am deschis cutia am vazut ca este nesigilata. Inteleg ca produsele profesionale nu se sigileaza. nu stiu. Nu am verificat. M-am intors la magazin s-o schimb cu un produs intro cantitate mai mica si eventual sigilat. Am fost refuzata. "nu schimbam, puteti sa va adresati protectiei consumatorilor, avem afis (pe un dulap, nu l-am vazut cand am platit),au mai incercat si altii si nu au reusit etc" Am completat un formular de retur, am asteptat 2 saptamani, am predat produsul, am primit telefon sa-mi ridic produsul ca nu s-a aprobat returul. am specificat in convorbire ca voi face public acest comportament. raspunsul? "Vom lua masuri". Asa incat sunt hotarata sa atentionez modul de comert al acestei firme in cat mai multe locuri. Intrebarea mea :unde este mai eficient sa fac popularizarea negativa. Propunerea mea: ati avut experinte de acest gen? Sa le popularizam.
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul răspuns

Cei mai activi membri în acest subiect

Zile populare

Cei mai activi membri în acest subiect

Zile populare

Momentan demersul meu este de a atrage atentia asupra firmei. Consider ca este mai practic si benefic pentru noi cumparatoarele. Dupa acest episod m-am interesat la coafor despre modul de prezentare a produselor profesionale si am avut surpriza sa aflu ca in magazinul acesta produsele se vand mult mai scump decat in coafor, coafor care este posibil sa se aprovizioneze chiar si de la ei( pentru firme au preturi preferentiale).
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Anuntul ala e egal cu zero, scrie clar in lege ca sunt obligati sa iti schimbe sau sa restituie banii, ca tu alegi care dintre acestea 2. Trebuie sa ai doar bonul de casa. vanzatoarea/torul s-a cerzut smecheras si a incercat sa te intimideze. **Fur is for petting*** http://www.facebook.com/adoptiicaini?ref=ts http://www.facebook.com/adoptiicaini?ref=ts#!/profile.php?id=100001793812916
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Participă la discuție

Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.

Oaspete
Răspunde la acest subiect...

×   Lipire ca text formatat.   Lipește ca text simplu în schimb

  Sunt permise doar 75 de emoji.

×   Linkul tău a fost încorporat automat..   Afișează în schimb ca link

×   Conținutul tău anterior a fost restaurat.   Șterge editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini dintr-un URL.

Se încarcă...

×
×
  • Adaugă...