Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

Vreau sa simt !


dana d

Recommended Posts

Bine v-am gasit! sunteti minunate,norocul meu ca am dat de voi! am aflat multe lucruri care ma interesau dar setea mea de cunoastere inca nu e potolita[alcool]. Ma cheama Dana, am 35 de ani,o fetita de 8 ani, un sot de 36. Sunt inginera dar nu lucrez, stau acasa si fac copii... Am muncit 5 ani sa o fac pe prima, iar acum dupa 8 am reusit sa raman iar insarcinata( fac 5 luni pe 15 ian.).[:D]Acum sunt fericita,savurez perioada asta ca stiu ce ma asteapta mai tarziu si dupa[sm].Ce vreau sa simt?[bang] Cum e sa nasti normal(vaginal). sa nu credeti ca sunt nebuna, nu dar am asteptat atatia ani sa raman insarcinata, voi avea doi copii si nu voi sti niciodata ce simte o femeie cand naste...[q]. La prima sarcina [medic] a hotarat sa-i faca cezariana (ramasesem gravida cu tratament, copil mare, 4,350 kg, eu emotiva...). Nu am stiut nimic, nu am fost de fata la nasterea copilului meu (anestezie generala). Acum sunt mai batraioara... copilul deja a depasit gabaritul normal pt. varsta asta de sarcina [grasa] si, culmea[ups] e tot fata. Se pare ca povestea se repeta. Sa nu credeti ca ma alint, sunt foarte curioasa, cum e o contractie, dar cand ti se rupe apa, dar cand...Bineinteles, nu as risca sanatatea copilului sau a mea pentru a-mi satisface curiozitatea, dar nu s-ar putea sa nasc macar putin...? Povestiti-mi cu multe amanunte. Va multumesc, ma simteam singura si nelamurita in multe privinte. [pup][pup][pup][grup] Un an bun, sarcini usoare, nasteri usoare, copii sanatosi...![hia] Dana
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri