Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

cand merge bb la cresa


Recommended Posts

De la ce varsta merge un bb la cresa? Il pot lasa doar cateva ore cat merg la scoala? (Sunt studenta si insarcinata in 17 sapt. si-mi fac griji ptr. mai departe). Se va plati diferit daca il las mai putin? Stie cineva o cresa decenta in Militari? Dar o bona care sa stea cu el aprox 20 ore pe sapt. cam cat ar putea sa ceara?
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul răspuns
Crese in general sunt de stat, pina acum n-am auzit de cresa particulara, cica n-ar avea voie. programul este ori de zi ori saptaminal. Poti sa-l duci chiar si de la 4 luni, dar trebuie sa-i duci lapte si pampers. De platit se plateste in functie de salariu, si de orele pe care le sta in cresa, poti sa-l iei cind vrei tu, dar sa-l duci de dimineata, la ora 8. Eu platesc pentru program de zi, 620 000lei/luna. Mai repede gaseti o bona care sa stea citeva ore cu bb cit esti tu plecata, mai greu o sa-ti fie in sesiune, si eu am trecut prin asta. Sa fim fericite http://www.desprecopii.com/forum/photo_album_view.asp?cname=Album+principal&mid=224&cid=229
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri