Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

Nu reusesc sa conving angajatorul


Sfia Geta

Recommended Posts

Salut, Nu ne-am mai auzit de ff mult timp, mai exact din vremurile de glorioasa lupta cu ordonanta 9 si va expun situatia mea. Am incheiat contract de suplimentare vnit asigurat la 1 oct. 2002 si din 1 aprilie sunt in concediu medical(prenatalsipostnatal, am nascut pe 27 aprilie). Am primit pana azi indemnizatia de la casa de pensii pentru lunile aprilie si mai. Sunt salariata la Universitatea Politehnica Bucuresti si nu am reusit s-o conving pe jurista sa aplice ordonanta 23 si sa-mi cumuleze cele doua indemnizatii cuvenite. Voi cu ati procedat? Mai e cineva care lucreaza in invatamant in aceeasi situatie? O alta problema ar fi sa-mi spuneti si mie cum se va calcula indemnizatia de crestere copil in cazul meu(cate luni intra in calcul si care sunt acestea, pentru ca la UPB s-a trecut la calculul acesteia cu veniturile din ultimile 10 luni, ceea ce cred ca nu este corect).Pentru mine se ia ca referinta data nasterii copilului sau se aplica vechea legislatie cu 6 luni inainte de momentul solicitarii concediului de crestere? Haideti ca le-am facut varza, dar ce vreti cap de lauza cu biberoanele pe aragaz, Geta
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul răspuns
Chiar ca le-ai varzalit! Deci in afara de a le preciza "amical" celor de la serviciu ca in cazul in care nu respecta legile in vigoare ii dai in judecata pentru abuz in neacordarea drepturilor sociale la care ai dreptul nu pre mai vad alt varianta. Cat despre modalitatea de calcul se aplica cea standard respectiv 6 luni anterioare nasterii pt situatia ta actuala resp. ingrijirea copilului. Marius (www.desprecopii.com)
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri