Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

Scuzati va rog pentru deranj......


Recommended Posts

A folosi expresia "Ma scuzati" nu denota neaparat milogeala, ci mai degraba o nota de bun simt. Modul in care continui fraza si in care folosesti limbajul trupului te tradeaza de cele mai multe ori fata de un angajat care e obisnuit sa lucreze cu clientii: esti milog, esti autoritar, esti nesimtit, esti siktirit - de cele mai multe ori ei isi dau seama. Problema e ca in loc sa-si trateze clientii unitar, multi angajati (in special cei din serviciul public) te speculeaza. Chiar si acest "Stiu ca nu va deranjez... " depinde cum il spui pentru a te face auzit. Unii au arta de a se impune doar din atitudine altii orice ar face sunt luati de fraieri, si pana cand in Romania clientul va fi privit cu respect macar indiferent de situatie, va mai trece mult si bine. Moka
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 38
  • Creat
  • Ultimul răspuns
Eu una din obisnuinta incep cu"ma scuzati"chiar si aici unde vinzatoarele sint foarte amabile si chiar daca nu ai cumparat nimic ele tot iti multumesc[asia E adevarat ca in tara sint multe vinzatoare acre[:(!] de parca iti face un servici ca tu cumperi marfa de la ele si nu invers,dar eu am intilnit si unele foarte dragutze care imi raspundeau ca nu e nici un deranj de iti e imposibil sa nu cumperi ceva.Pacat dar la noi cei din comert si relatii cu publicul mai au multe de invatzat[q] cami
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

E o boala grea in Romania cu prestarile de servicii in general nu numai cu vanzatoarele[bang]Mi se scoala parul in cap de nervi ori de cate ori intalnesc un asemenea specimen si-mi vine sa dau cu [neand] ca poate asa se vor invata minte.Dar nesimtirea lor e asa mare ca tot noi sfarsim cu nervii zdrente.Pe mine nu ma deranjeaza sa ma adresesz cu:"nu va suparati" sau "fiti draguta" atata timp cand mi se raspunde la fel de frumos.O fac din politete si nu din milogeala si astept raspuns pe masura. Aliada
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai m-am intors din Romania. Si sincera sa fiu am ramas extrem de surprinsa ca nici o vanzatoare nu m-a bruftuluit, nici una nu s-a ratoit la mine, toate mi-au zambit si mi-au multumit pentru cumparaturi sau doar pentru ca le-am intrat in magazin, ba ma mai pofteau sa trec si alta data pe acolo. Am circulat foarte mult, n-am stat doar acasa. Dintre localitatile vizitate... Viseul de Sus, Bistrita, Tg. Mures, Medias, Deva, Sibiu, Brasov, Bacau, Onesti, Galati, Marasesti, Bucuresti, Ramnicu Valcea, Timisoara. Nota 10 pentru toate magazinele vizitate in aceste localitati. Apropo de corectitudine - o singura data o vanzatoare mi-a dat (cred eu din neatentie) o moneda de 1.000 in loc de una de 5.000 si dupa ce am anuntat-o cu zambetul pe buze ca a gresit, a inlocuit moneda si timp de 2 minute am stat sa ascult cum isi cere scuze... Poate sa fie de vina figura mea mereu zambitoare ? Lia-S
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Shi eu folosesc mai mereu "Fiti amabil(a)",cind sint la cumparaturi,la restaurant sau oriunde am nevoie de o informatzie shi mi se pare ca asta tzine de bunul meu simtz.Se intimpla sa spun cele doua cuvinte shi pe un ton mai ridicat,atunci cind cea interpelata da dovada de probleme auditive sau de nesimtzire crasa.Iar referitor la comportamentul vinzatoarelor din Romania,pe mine reusheshte mereu sa ma enerveze rau de tot,aceea care din spatele galantarelor te priveshte luuung shi-tzi studiaza tzinuta din cap pina-n picioare,ca in final daca ceri sa-tzi arate un produs mai piperat ca pretz,sa te intrebe ironic:"dar atzi vazut ce pretz are"? sau sa-tzi arunce in sila,produsul peste tejghea.Oare la cumparaturi,trebuie sa mergem imbracatzi mereu la tzol festiv?Sau daca tzinuta este alcatuita dintr-o pereke de jeanshi shi un pulover simplu,se subintzelege ca ash avea bani numai pentru produse Made in China? Uff,hai ca m-am descarcat shi io [asia] Eddy & Antonia Naomi
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Hm, Eddy, ce spui tu imi aminteste de ce i s-a intamplat mamei mele acu vreo 2 ani.Noi aveam un caine si-l ingrijeam si ea se ducea zilnic cu mancare la el,si imbracata desigur adecvat,pt ca facea si curat pe la locul lui,adica in pantaloni,geaca,asa, mai sportiv.In fine,a intrat ea la magazinul de langa noi sa cumpere ceva, si vanzatoarea i-a vorbit chiar urat tare si cu dispret. S-a dus mama a 2-a zi la ea inainte sa plece la servici, tot sa cumpere nu stiu ce, si de data asta era imbracata normal ca doamna,si cu palarie,cum se duce ea zilnic la servici (e avocat), si aia nici n-a recunoscut-o macar si ce amabila era,numai zambet.Desigur ca mama i.a atras atentia si i-a zis cateva vorbe,ca nu e ea genul sa taca,sper ca aia si-a invatat lectia, dar cine stie. In rest, eu nu zic mereu "ma scuzati", depinde de context, mai degraba cred ca zic "va rog".Dar in majoritatea cazurilor,cand am fost in tara,n-am avut probleme cu vanzatoarele,si eu is si din aia care nu se poate hotari imediat , si au fost amabile de fiecare data(parca imi amintesc ca unele tinerele n-au fost asa dragute,intr-un supermarket, in fine). Piatra lunii
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Si eu folosesc des expresiile "ma scuzati" si "va rog" cand ma duc la cumparaturi sau la diverse birouri; dar tot atat de des daca observ ca persoana din fata mea, fie de la magazin, fie de la birou, nu da semne ca m-ar fi auzit, plec fara sa mai cumpar ceva; nu stiu cum anumite vanzatoare nu inteleg ca de pe urma marfurilor vandute isi iau ele salariu; probabil ca n-au nevoie de bani,nu[:D]? sau poate ele considera ca ele sunt superioare si ca se pot purta oricum, clientii avand nevoie de marfurile respective; Sa speram ca se va schimba si la noi aceasta atitudine. Hanna
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Eu am intrat ieri la L'Oreal de pe Calea Victoriei si am intrebat cam asa"Fiti amabila,mai aveti ascutitoare?"(vroiam sa o fac cadou cumnatei impreuna cu doua creioane tot de acolo luate cu o zi inainte)la care una din vanzatoare raspune NU iar cealalta cand am dat sa ies a spus"Gasesti la librarie".Imaginati-va ce a urmat[blabla][:(!]. Suntem departe de ce am vazut eu in alte tari. Lacra.
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

intotdeauna am dat vina pe vanzatoare ( nu spun ca nu's de vina) dar ele sunt doar efectul ( sau defectul, hi, hi)unei slabe pregatiri ai managerilor/directori/sefi de orice nivel. Daca vanzatoarele ar fi instruite si urmarite totodata.....cum ar fi? V-ati gandit vreodata sa discutati cu sefii lor fara a face o reclamatie in fapt? mici pupici,L
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca totusi sint si locuri unde esti servit foarte bine indiferent de cum esti imbracat...citeodata sportiv...citeodata foarte elegant. Au ramas unele locuri unde se comporta ca si in regimul socialist...eu acolo daca intram si observam lipsa de interes...pur si simplu ieseam de acolo fara macar sa ma obosesc sa le spun ceva. De fapt iti dai seama de locul unde intri dupa ce ai spus "Buna ziua" de felul in care ti se raspunde... Acum in ce priveste birourile, functionarele... unde intradevar nu ai ce face...esti nevoit sa fi la indemina lor...aici e mai greu de schimbat ceva...pentru ca din pacate merge tot cu cadouri(mita),dar am intilnit si functionare amabile chiar si fara sa primeasca mita. Exista oricum o chimbare in bine... Aici,la noi nu prea te izbesti de astfel de acreala...toata lumea e binevoitoare[:D] cu tot stresul de aici...deci e chestie de mentalitate. "Un sfirsit e un inceput..." ella& laura,andrei,andra
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Adaugă...