Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

fetelor de la stiinte economice si nu numai....


Taty

Recommended Posts

Buna! Trebuie sa fac un proiect de marketing in care sa compar comportamentul de cumparare la o populatie pt. un produs in functie de niste grupe pe care sa le delimitez( trebuie sa fie o impartire semnificativa) Acum sunt in pana de idei, [bang]caci as vrea sa fie un produs mai deosebit, nu genul ala: piine, lapte, carne, etc... Ce spuneti, ma ajutati? Multumiri anticipate! [flo][flo][flo]
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul răspuns
Pe grupe? Produse de consum: alimente; Produse de lunga folosinta sau uz casnic: imbracaminte, incaltamine, marochinarie, electrocasnice (TV, masina spalat rufe si vase, frigider etc), mobilier; Produse pt. copiii (ce-a scris Joxy) atit imi vine minte. Nu stiu precis daca te refereai la clasificarea in grupe sau la recomandarea unui produs. O concluzie este locul in care te-ai plictisit sa mai gindesti...
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti super! Doar ca mie imi trebuie un produs pe care sa il urmaresc in procesul de cumparare de catre diferite clase de cumparatori....exemplul lui Florin e tentant, mai ales ca ma pregatesc sa chem barza (dar daca ma razgindesc vazind studiul?[:D])insa e clar cine il cumpara: mamicile si taticii.... M-am gindit si eu la produsele cosmetice, Mirona, sa vedem...alte idei?[pup][pup] Tatiana
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

A propos de servicii poti alege asigurarile de viata. Asta poate duce la o segmentare clara a esantionului tau in functie de varsta, venituri, ocupatie, mediul de rezidenta. Bafta multa cu lucrarea. Spune-ne ce-ai ales pana la urma. "Tot ceea ce nu te doboara, te face mai puternic"
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Eu am terminat in 1997 Facultatea de Studii Economice,sectia Marketing-Comert.Nu stiu ce idee sa-ti dau acum,insa iti pot spune ca mult m-a mai ajutat la proiect cartea de baza a oricarui economist care se vrea specialist in marketing:Philip Kotler:"Managementul marketingului." Acolo ai idei o groza,exemple si studii reale.E cam scumpa cartea,dar eu am facut sacrificii mari si am luat-o. Evident ca dupa ce am terminat facultatea,s-a dus nabii tot mk care il stiam,ca numeni nu foloseste in romanika asa ceva!!:( KORINNA mamika x 2
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Adaugă...