Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

reclame!


Recommended Posts

oameni buni,de ce pe posturile noaptre se difuzeaza niste clipuri de doi bani?sunt unele penibile,o palma peste fata celor ce le-au "scremut".reclama la colgate,cea cu "tata are un serviciu nou,mama are dintii albi...". sau cele la dero,cu pensiunile si gospodinele economicoase...haha! sau cele la danonino,cu dinozaurul acela cu voce ingrozitoare... si multe altele...pe mine ma exaspereaza. alexandrele...
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 35
  • Creat
  • Ultimul răspuns
Alexandra eu chiar lucrez in advertising dar aici...in Romania se fac asa pentru ca bugetul alocat lor e de ras...sau de plans, pe de alta parte creatorii de clipuri de publicitate romani isi considera targetul ca fiind asta: femei gospodine care nu mai vad altceva decat asta (care stim foarte bine ca nu este asa!!)...si isi spun hai ma ca merge si asa (fara prea mult efort de inspiratie!!), aici asa ceva ar fi sanctionat imediat de consumatori. Adica n-ar mai cumpara nimeni produsul respectiv, pe de alta parte si aici sunt unele reclame foarte prost facute sau fara inspiratie, ei bine toata lumea remarca imediat asta si producatorul isi da seama dupa vanzari si alege altadata o companie de publicitate care sa nu-si bata joc de el...dai un ban, dar stai in fata! Sa speram ca vor invata si ai nostri romanasi mai devreme sau mai tarziu asta! numai bine, Lena cu [bibe] Freya
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu fim rele, ca mai scapa si cate o reclama draguta, cum ar fi cea la coca-cola cu ursii polari. SUnt cam ptine, ne cam invadeaza cele de prost gust, dar ce sa facem, asta e poporul nostru. Problema mea e alta: fetita mea (1 an si 3 luni( cum aude genericul de reclame, indiferent de post, nu-si mai ia ochii de acolo. In rest nici nu baga tv in seama, dar reclamele o fascineaza. ma intreb eu ce mesaj puternic transmit ele (reclamele) de fuge de la masa cand aude ca incep si pot sa o las singura in casa ca nu si-ar da seama. Ce au reclamele asa de interesant si atractiv pentru bietii copii? www.babiesonline.com/babies/f/fratila
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

si inca una, chiar daca n-a mai aparut de mult. la nu-stiu-ce tampoane. era cu una care se uita in oglinda de la baie, pregatindu-se sa plece. se da cu ruj si da s-o taie da-si aduce aminte ca nu si l-a pus. ia unu nou de pe raft si dupa cum se uita inspre dansa ai impresia ca o sa si-l bage acolo. dezgustator!!!! dupa care isi da seama ca e la locul lui, isi da una in cap si pleaca. de un prost gust de nedescris banii nostri" - concurs la care se castiga un borcan plin cu monede de 5000. in reclama apar un pitic cu chelie si burta si doua craciunite luate din parcarea de tiruri. pe final piticul zice ceva de genul "banii nostri/sunt ai vostri/ ha ha ha". rebut. asirom rca - sandale iarna. o idee foarte naspa de spot. cel mai tare ma dispera finalul ("Cornel???"). Adina si dragalasii ei
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Ah, ma ungeti pe suflet cu subiectul asta... ha ha, avem de ce sa ne distram acuma. Cred ca in cazul reclamelor de kk exista un lant de tampiti care in mod fericit si-au unit fortele: un tampit de la o firma oaercare crede ca stie meserie, se duce la alt tampit de la o ag. care-i prezinta niste variante de reclame tampite presupunand ca publicul tinta e format de asemenea din tampiti. Primul tampit e multumit, isi mai convinge si sefii - alti tampiti, reclama se da pe posturile TV, atrage automat o crestere a vanzarilor pe termen scurt - si toti tampitii sunt fericiti. Cam asa vad eu lucrurile, hilar si simplist fara a atenta la IQ-ul cuiva. In topul meu primele 5 sunt: 1. Delma cu GUST de sunca/branza/capsuni - pentru nonsalanta cu care suntem indemnati sa lasam produsul natural pe raft si sa mancam E-uri. 2. Colgate - pentru super mama romanca etalon care nu mai are alta grija decat dintii familiei. 3. Tampoane - pentru o... cat o galeata, unde nu stii sigur cate tampoane intra, mai bine pui mai multe sa fii sigura. 4. Campania Hohland, pentru baietelul homosexual (vai, daca ma saruta?). 5. Campania Herbal Essence, pentru noua definitie a orgasmului. Moka si Mokutza (11 sapt)
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

quote:
Originally posted by lena
Alexandra eu chiar lucrez in advertising dar aici...in Romania se fac asa pentru ca bugetul alocat lor e de ras...sau de plans, pe de alta parte creatorii de clipuri de publicitate romani isi considera targetul ca fiind asta: femei gospodine care nu mai vad altceva decat asta (care stim foarte bine ca nu este asa!!)...si isi spun hai ma ca merge si asa (fara prea mult efort de inspiratie!!), aici asa ceva ar fi sanctionat imediat de consumatori. Adica n-ar mai cumpara nimeni produsul respectiv, pe de alta parte si aici sunt unele reclame foarte prost facute sau fara inspiratie, ei bine toata lumea remarca imediat asta si producatorul isi da seama dupa vanzari si alege altadata o companie de publicitate care sa nu-si bata joc de el...dai un ban, dar stai in fata! Sa speram ca vor invata si ai nostri romanasi mai devreme sau mai tarziu asta!
Va rog sa ma iertati daca multi dintre termenii pe care ii veti intalni in postarea mea va sunt oarecum necunoscuti... Am ales sa-i raspund Lenei...asa, ca de la profesionist la profesionist. Draga Lena, Lucrezi in publicitate; Creative sau CS? Sau PR? Nu stiu cum o fi la voi, insa in Romania, ultimul cuvant in alegerea unei idei de campanie, a unui storyboard, il are clientul... In plus, stii ca orice demers creativ are la baza un brief in care exista o rubrica de "social" - target, pe care il stabileste de asemeni clientul. Tot in brief, exista si un "obiectiv de comunicare"... tot clientul il comunica agentiei. Oricat s-ar stradui o agentie, de la strategist, creativ si pana la ultimul acount, clientul se conduce dupa deviza "Eu platesc, eu decid!" (si bugetul n-are de-a face cu asta!). Asa cum spuneai, idei bune si proaste sunt peste tot... Dovada? Cele mai multe dintre spoturile "incriminate" mai sus sunt simple adaptari (traduceri) ale productiilor internationale. Din mesajul tau s-ar intelege cum ca... in agentiile din Romania creatorii sunt fie prosti, fie lipsiti de talent si inspiratiune, sau se complac intr-o "lene intelectuala"..Sau crezi ca sunt atat de puternici incat ei taie si spanzura... si decid singuri, de capu' lor, toul: target, obiective, media plan, strategie... ? Sa fim seriosi! Numai cine a lucrat in publicitatea romaneasca stie cate nopti pierdute, sambete, duminici, sarbatori isi petrece un creativ in agentie incercand sa "scoata" ceva... civilizat, macar, dintr-un brief prost. Stie cineva cat de greu este sa convingi un client ca, daca tot plateste o agentie de publicitate, ar fi cazul sa-i lase pe profesionisti sa-si faca treaba? Stiti ca in orice client (si, adesea, in oricare acount) zace un artist frustrat, care "se pricepe" intru-totul la creatie? Q (Gabriela, ex-AD, S&S)
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Mie una mi-au placut intotdeauna reclamele la coca-cola.Sunt de departe cele mai frumoase,dupa parerea mea bineinteles! Ma enerveaza la culme,reclama la Milka!Ce naiba sa intelegi?Au bagat intr-o cabana,vaca,catelul,marmota si iese cea mai fina ciocolata? Super nasoala!Desi este facuta in Elvetia!!!!!Reclama nu ciocolata[:D] A,da si aia la Asirom cu sanda iarna,Grecia???? Delma cu gust de sunca????bleah! Imi pare rau ca cei de la Nestle nu baga mai multi bani in publicitate.Reclamele la Joe si Lion erau dragute,iar produsele bune,dupa gustul meu.Mai ales After Eight[pofta]la care nu am vazut nici o reclama. Valentina
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma enerveaza la culme cea cu samponul Dove (?), cu alea trei fufe din care una "trimite raze, asaaaa". Mi s-ar fi parut normal ca cele care fac reclama unui sampon sa aiba un par impecabil (bogat, lucios), nu ca scos din mocirla, tuns cu oala si vopsit pe la 1900, toamna... Cah!!!
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Adaugă...