Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

Imi doresc tare mult un bebe!!!!


Recommended Posts

Bine v-am gasit, dragii mei!!![cheers] Deja imi sunteti dragi, pt ca va urmaresc de 2 luni, si mi-ati placut asa de mult incat m-am inscris si eu aici la voi!!! Nu sunt nici sotioara, nici mamica, dar imi doresc mult sa se implineasca ambele, si am nevoie de sfaturi. Am 21 de ani, sunt inca studenta dar si lucrez.Sunt cu iubirea vietii mele de 3 ani si ne iubim fffff mult!!!!.........si imi doresc un [bb] mult de tot. De o luna stau si ma gandesc in fiecare zi si noapte ce ar fi bine sa fac. Asa cum intr-o relatie e musai sa existe sclipirea aceea de inceput, asa simt si eu acum: ca exista o sclipire in interiorul meu, o forta care-mi spune ca acum e momentul meu sa fac un bebe. Iubitul e de acord,isi doreste un baietel frumos si smecher, dar totusi nu acum......poate la anul,( probleme de ordin financiar) zice el.Dar eu simt ca nu mai trebuie sa astept. Ma zvarcolesc noaptea in pat [q]si numai asta am in cap. Cateodata zic ca e mai bine sa astept, sa termin facultatea, etc, alta data zic ca nu mai astept. Nu vreau sa nasc un bebe caruia sa nu-i pot oferi tot confortul necesar, dar consider ca nu stam asa de prost. Nu e nici perfect dpdv financiar, dar cand vreodata va fi perfect????? Intrebarea mea la care cer un sfat este: sa-mi ascult inima si corpul sau sa actionez rational si sa ma astept??? P.S:Fiecare om are parte de o minune in viata sa!!!! pupici multi de la o viitoare mamica
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 36
  • Creat
  • Ultimul răspuns