Jump to content
O nouă casă pentru FORUMUL DESPRECOPII ×

🎉 Alătură-te Comunității Noastre! 🎉

🔹 Membrii înregistrați beneficiază de:

  • ✨ Funcționalități suplimentare
  • 💬 Participare la discuții active
  • 🏆 Puncte pentru tombole lunare cu premii atractive
  • 🗣️ Oportunitatea de a-ți exprima opinia
  • 🤝 Ajutor reciproc între părinți
  • 🎁 Șansa de a câștiga premii

🚀 Ce te oprește?

hai in cancelarie!


Recommended Posts

am vazut tot felul de asocieri: dupa zodii, dupa locatii,dupa grade de rudenie, etc. ce-ar fi sa facem si un soi de cancelarie? sa ne adunam si noi, cadrele didactice sa mai schimbam opinii, sa punem la cale proiecte, schimburi de experienta. eu sunt profesor de sprijin. acord ajutor elevilor cu cerinte educative speciale integrati in scoli normale. este o meserie noua si imi place.
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 145
  • Creat
  • Ultimul răspuns
Grozava initiativa! Da, suna foarte bine ce ne propui tu...sunt sigura ca sunt destule mamicute si viitoare mamicute profesoare/invatatoare/educatoare pe aici. Cat priveste specialitatea ta, cred intr-adevar ca este ceva de ultima ora, caci eu nu am mai auzit de asa ceva pana acum. Presupun ca de fapt esti ca formatie psiholog, sau ma insel eu? Oricum, copii cu probleme sunt in orice scoala, deci cred ca e foarte bine ca s-a gasit o soluite de acest gen. Poate ne dai mai multe amanunte ce faci tu la scoala, suna interesant. Eu sunt profesor de limba romana la un liceu din Constanta...cat priveste cancelaria noastra de aici, avem voie sa fumam, nu? Mada si [copil] Sofia Maria, 12.08.2004
Link to comment
Distribuie pe alte site-uri