Laura25 Postat Iunie 25, 2014 Raport Distribuie Postat Iunie 25, 2014 Aab, care e metoda ce o recomanzi tu ? Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
missdarcey Postat Iunie 25, 2014 Raport Distribuie Postat Iunie 25, 2014 Care metode in ceea ce priveste tabla inmultirii sint extrem de proaste......este o chestie de care eu ma izbesc zi de zi.Majoritatea (nu toti )ajung la 'secondary school' sau'college' si inca socotesc pe degete.Si este un mare handicap in examenele care le au fara calculator, plus ca nu 'vad' anumite rezolvari rapide la probleme.. ab , vrei sa spui ca sunt copii la secondary care nu stiu tabla inmultirii ?Nu cred ca de vina e metoda , de vina sunt elevii ca nu fac exercitii si parintii ca nu se implica un pic. Si cate degete iti trebuie sa faci o inmultire cu termeni mai mari [:-)))] . La noi la scoala lucreaza dupa metoda Singapore incepand de anul acesta, si la Y3 au niste exercitii si probleme complicate rau. Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anya Postat Iunie 25, 2014 Raport Distribuie Postat Iunie 25, 2014 Simina, copiii mei au mers la scoala fara a face pregatitoarea in scoala. Cel mare a trecut direct din grupa mare in clasa 1 - fara sa cunoasca literele. Cel mic a prins grupa pregatitoare la gradinita si cunostea literele dar nu putea citi. Prin citit nu inteleg sa silabiseasca un cuvant ci sa reuseasca sa citeasca inteligibil o propozitie. Ce am vrut sa spun este ca pana la sfarsitul clasei a 4-a, indiferent de start, orice copil va sti sa citeasca si sa socoteasca. Generatia care trece acum a 3-a si despre care discutam daca sa invete inainte inmultirea - sau nu - este ultima generatie care nu a facut clasa 0/pregatitoarea in scoala. Pot fi copii care au fost sau nu la gradinta, care au facut sau nu pregatitoare in gradinita. Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ab5174 Postat Iunie 25, 2014 Raport Distribuie Postat Iunie 25, 2014 Aab, care e metoda ce o recomanzi tu ?Eu consider ca tabla inmultirii trebuie stiuta pe de rost.Ca metoda de invatare nu stiu ce sa-ti recomand pentru ca eu nu am predat niciodata la 'primary' school - deci nu stiu ce functioneaza mai bine.Eu stiu doar problemele care apar in clasele mai mari pentru ca nu stiu tabla inmultirii.De exemplu exercitii de descompunere in factori, sau adunarea banala de fractii cind nu au aceelasi denominator, etc. Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ab5174 Postat Iunie 25, 2014 Raport Distribuie Postat Iunie 25, 2014 ab , vrei sa spui ca sunt copii la secondary care nu stiu tabla inmultirii ?Nu cred ca de vina e metoda , de vina sunt elevii ca nu fac exercitii si parintii ca nu se implica un pic. Si cate degete iti trebuie sa faci o inmultire cu termeni mai mari [:-)))] . La noi la scoala lucreaza dupa metoda Singapore incepand de anul acesta, si la Y3 au niste exercitii si probleme complicate rau.Fac prin adunari succesive, abia am terminat de corectat niste 'mock' exam papers la anul 10 ....si pe margine am vaxut cum fac calculele.Si problemele astea le-am vazut in toate scolile in care am lucrat....de impartit nici nu mai vorbesc.Nu si este de vina metoda/metodele care se predau in primary school. Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
missdarcey Postat Iunie 25, 2014 Raport Distribuie Postat Iunie 25, 2014 Eu zic ca toate metodele sunt folosite pentru a intelege cum numerele pot fi multiplicate si ca exista multe tricks si tipuri de invatare a mutliplicarii numerelor .Dar ,,, dupa o anumita etapa nu mai sunt necesare pentru ca datorita practicii rezultatele sunt asimilate si memorate . Dar nu recomand memorarea ca metoda .Logica lucreaza mult mai bine . Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
missdarcey Postat Iunie 25, 2014 Raport Distribuie Postat Iunie 25, 2014 Laura , nu cred ca trebuie sa ii "inveti " tu tabla inmultirii , dar poti sa le cere sa numere din2in2, din 4 in 4 , si tot asa , sa dubleze numerele , sa descompuna numerele in zeci si unitati , sa le inmulteasca si apoi sa le adune pentru a afla rezultatul. Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ella73 Postat Iunie 25, 2014 Raport Distribuie Postat Iunie 25, 2014 Marcia nu are probleme la tabla inmultirii....le-a invatat ft bine, asta pt ca ei le-au repetat mereu..o pot intreba oricand si imi raspunde imediat....si ei au facut in clasa 1a adunari si scaderi pana la 10 pe degete Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Siminaf Postat Iunie 26, 2014 Raport Distribuie Postat Iunie 26, 2014 Simina, copiii mei au mers la scoala fara a face pregatitoarea in scoala. Cel mare a trecut direct din grupa mare in clasa 1 - fara sa cunoasca literele. Cel mic a prins grupa pregatitoare la gradinita si cunostea literele dar nu putea citi. Prin citit nu inteleg sa silabiseasca un cuvant ci sa reuseasca sa citeasca inteligibil o propozitie. Ce am vrut sa spun este ca pana la sfarsitul clasei a 4-a, indiferent de start, orice copil va sti sa citeasca si sa socoteasca. Generatia care trece acum a 3-a si despre care discutam daca sa invete inainte inmultirea - sau nu - este ultima generatie care nu a facut clasa 0/pregatitoarea in scoala. Pot fi copii care au fost sau nu la gradinta, care au facut sau nu pregatitoare in gradinita. Deci diferit de ce am facut eu si colegii mei acum 4 decenii bune. Ma miram si eu, nestiind la ce nivel se face scoala primara. Nu e total adevarat ca lasa ca toti or sa stie pina in clasa a 4-a... etc. Cu cit startul e mai greoi, cu atit se va pierde mai mult timp cu recuperarile fatza de cei care deja stiu lucrurile respective si care vor merge mai repede. Unii vor citi carti la nivelul clasei lor sau peste, altii inca sevor chinui cu carticele cu citeva nivele sub ce ar trebui sa stie. La fel si cu matematica. Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriana mica Postat Iunie 26, 2014 Raport Distribuie Postat Iunie 26, 2014 (editat) Noi suntem prima generatie care invatam dupa programa noua. La anul, in clasa II, vom invata: tabla inmultirii si impartirii, impartirea cu rest, fractii, figuri plane si 3D, unitati de masura (lungime, capacitate, masa, timp, bani). Plus partea de cunoasterea mediului. DIn experienta de anul acesta, este destul de dificil pt invatatori sa adapteze metoda de predare la matematica, chiar si pt copii cu inclinatie spre materia respectiva (noi am avut un punct de blocaj la trecerea peste ordin, am reusit sa o depasim explicandu-i prin alta metoda, care a completat probabil ceea ce i se spusese la scoala). Pt inmultire, am inceput deja sa exemplificam cu numere mici. I-am explicat ca nu conteaza ordinea termenilor, in consecinta l-am invatat sa puna numarul mai mare pe primul loc (usureaza varianta prin adunari repetitive). Credem ca asta il va ajuta, chiar daca va fi nevoit la un moment dat sa o memoreze, pt a-i fi mai usor sa o aplice la scoala. Editat de Iunie 26, 2014 Citează Link to comment Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participă la discuție
Poți posta acum și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: postarea ta va necesita aprobarea moderatorului înainte de a fi vizibilă.